در رسانه | هر سال هزار کودک به مراکز بهزیستی خراسان رضوی افزوده می‌شود

تکلیف هزار کودکی که سالانه به مراکز بهزیستی خراسان رضوی اضافه می‌شوند، از طریق تحویل به خانواده یا بستگان، یا فرزندخواندگی و یا پذیرش در دیگر مراکز روشن می‌شود.

شهره شاهرودی سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ۱۷۰۰ فرزند در مراکز بهزیستی خراسان رضوی نگهداری می‌شوند که از این تعداد ۷۶۰ دختر ومابقی فرزندان پسر می‌باشند.

او افزود: در سال ۱۰۰۰ کودک به این مراکز وارد می‌شود و خروجی این کودکان یا بصورت تحویل به خانواده یا بستگان و یا بصورت فرزندخواندگی و یا پذیرش در دیگر مراکز می باشد، کودکان زیر دوسال در شیرخوارگاه  و بچه‌های بالای سه سال در مراکز قرنطینه نگهداری می‌شوند.

سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی ادامه داد: ما در این مراکز بچه‌ها را تا ۱۸ سالگی براساس علایق و استعداد به توانمندی و تخصص می‌رسانیم و در صورت پذیرش به خانواده و یا بستگان تحویل می‌دهیم و در صورت عدم پذیرش در مراکز قرنطینه نگهداری می‌شوند.

باران هدیه الهی

خانواده آقای رفوگران باران را به فرزندی قبول کرده‌اند، در این رابطه خانم رفوگران گفت: باتوجه با نیت قلبی خود مبنی بر پرورش یک کودک بی‌سرپرست اقدام به پذیرش باران از مرکز بهزیستی استان کردم.

او افزود: ما دو پسر ۲۰ ساله دوقلو داریم که برای داشتن فرزند دختر به مرکز بهزیستی مراجعه کردیم. وجود باران در خانه مایه خیر و برکت و رحمت است.

کد خبر 38283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد