۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
در رسانه| به اینجا چنین شتابان

ایلام - ایرنا - صدای خش خش واکرش توجه همگان را به خود جلب کرد، برای لحظاتی همه او را تماشا می کنند که چگونه واکر را جلو پاها می گذارد و وقتی از محکم بودن پایه ها مطمئن می شود قدم بعدی را بر می دارد.

به گزارش ایرنا، غیرت ملی را از سراسر وجودش می توان دریافت، از دستانی که محکم واکر را گرفته و قدم هایی که آهسته آهسته بر می دارد، یک طرف چادرش را محکم زیر بغل نگه داشته تا از سرش نیافتد و خود را آهسته آهسته به صف رای می رساند.

بعد از تحویل شناسنامه در تمام مدتی که مراحل انجام رای را طی می کند، حاضران او را با نگاه بدرقه می کنند و با چهره هایی متبسم، استواری ، استقامت و حضور این بانو را تحسین می کنند.

امروز و همزمان با رویداد سرنوشت ساز انتخابات مردم بار دیگر با رای شان حماسه حضور را به ثبت رساندند اما حضور برخی مردم با جلوه هایی ویژه و دیدنی همراه بود، از کودکی که شناسنامه بدست به همراه پدر و مادر راهی شعبه شده بود و از عوامل اجرایی درخواست داشت تا او نیز رای بدهد تا نوزادانی که در آغوش مادران و پدران در خلق این حماسه حضور داشتند.

حضور زنان و مردان سالخورده نیز دیگر جلوه دیدنی این انتخابات بود، مادران و پدرانی که از همان ساعات اولیه صبح با قدم هایی آهسته شناسنامه بدست خود را به شعب اخذ رای رساندند.

حضور افراد دارای معلولیت نیز از دیگر صحنه های دیدنی بود، افرادی که در شعب مناسب سازی مهیا شده توسط اداره کل بهزیستی ایلام حضور یافتند و رای خود را به صندوق ها انداختند.

آری امروز مردم به اینجا چنین شتابان آمدند و وفاداری، حمایت و همراهیشان را آویخته با رای به صندوق ها ریختند. امروز هر ایرانی در چینش پازل همبستگی ملی نقش داشت و تصویری ماندگار از وحدت و همدلی بار دیگر تکمیل شد و همچون مدالی پر افتخار بر گردن تک تک ایرانیان آویخته شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری امروز همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ نفر مرد هستند.

کد خبر 38261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد