همکاری بهزیستی در انتقال مهدهای کودک به آموزش و پرورش

 نخستین نشست تخصصی کمیته انتقال مهدهای کودک به‌ آموزش وپرورش  

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، نخستین نشست تخصصی کمیته انتقال مهدهای کودک به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد .

در این جلسه ساره امیرجان معاون امور اجتماعی ، فهیمی کارشناس  امور کودکان و نوجوانان اداره کل بهزیستی استان ، محمد دستورانی مدیرکل ،حدادی معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش حضور داشتند .

به نقل از ساره امیرجان معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان: در این کارگروه مقرر شد تا زمان راه اندازی سازمان تعلیم و تربیت کودکان در سازمان آموزش و پرورش، بهزیستی استان در جهت انتقال تجارب و ارائه آموزش های لازم بر اساس دستورالعمل های موجود ، همکاری لازم را بعمل آورد.

 ایشان در ادامه  با  اشاره  به شیوه نامه اجرایی سازمان بهزیستی  کشور در روند واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پروررش افزودند :  همکاری فی مابین دو اداره کل در زمینه ارائه آمار و اطلاعات، انتقال کلیه پرونده های مهدها ،حضور در جلسات شورای مشورتی ، تعامل و همکاری  نمایندگان مهدهای کودک  مورد تایید دو طرف قرار گرفته است  .

در ادامه این جلسه مباحثی نظیر تعیین شهریه ، تسریع در امور جاریه ، انتقال مهد ها ، ادامه کار مهدها با توجه به شرایط کرونا و ... مورد بحث و بررسی و نظراتی در این خصوص نیز مطرح گردید .

کد خبر 38260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد