پاکدشت| برگزاری جشن میلاد باسعادت حضرت معصومه و گرامیداشت دهه کرامت

همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) جشن گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر با حضور فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، جمارانی فرماندار شهرستان، رئیس بهزیستی شهرستان در مرکز ندای مهر  بهزیستی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم رئیس بهزیستی پاکدشت ضمن تبریک  ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به  تبیین جایگاه والای دختر در اسلام پرداخت و گفت: یکی از افتخاراتی که اسلام برای خانواده‌ها داشته است دختر داشتن است به همین جهت هم تمام سادات و نسل پیغمبر اسلام  ازذریه  حضرت فاطمه زهرا (س) است.

برزگر ضمن بیان ویژگی‌های حضرت معصومه (س) اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های  مهم حضرت عبادات ایشان است که باید الگوی دختران امروزی قرار بگیرد  و از آن درس بگیرند.

وی با بیان اینکه هر زن محجبه به عنوان یک پرچم برای جمهوری اسلامی ایران است و دشمن از حجاب زنان ما می ترسد ادامه داد: زنان جامعه ما باید نقش زن را از دیدگاه اسلام ترسیم کنند و به این نکته توجه کنند که زنان، جامعه را می سازند و آنها در این زمینه نقش محوری دارند.
گفتنیست مرکز ندای مهر ارائه دهنده خدمات اجتماعی و مشاوره به دختران در معرض آسیب  می باشد که در حوزه اجتماعی فعالیت می نمایند.

کد خبر 38243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد