دعوت مدیرکل بهزیستی استان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

مهدی دیناری طی پیامی ازکارکنان بهزیستی استان و آحاد مردم به ویژه مردم شریف، غیور و شهیدپرور همدان برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در چهل و سومین سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب‌ها و خطرات بسیاری مواجه بوده‌ایم که به برکت خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان، آزادگان، جانبازان غیور و حضور مومنانه مردم شریف و نجیب کشورمان در عرصه‌های مختلف، در اوج قله‌های شکوفایی، اقتدار و سربلندی ایستاده‌ایم و برماست تا از ثمره این ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها با تمام توان دفاع کنیم.

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دشمن با توطئه‌ها و فتنه‌های شوم خود و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای با هجمه‌های تبلیغاتی، سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی داشته و کاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را دنبال می‌کند.

در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب، در این میدان سرنوشت ساز قوی‌تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه‌های شوم دشمن بکشند.

کارکنان اداره بهزیستی استان به همراه خانواده شریف خود در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ضمن حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب نامزدهای مورد نظر خود، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می‌رسانند.

بنده به عنوان خدمتگذار از مردم انقلابی، بصیر و آگاه ایران اسلامی به ویژه مردم شریف، غیور و شهیدپرورهمدان دعوت می‌کنم که با حضور هر چه گسترده‌تر خود در انتخابات، بار دیگر اقتدار ایران سربلند اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بکشند و همانند همیشه که با حضور مومنانه خود صدها توطئه علیه سرزمین پاکان و مهد دلیران را خنثی کردند، این بار نیز با حضور تعیین کننده خود، پشتیبان محکمی برای جمهوری اسلامی ایران باشند.

مهدی دیناری

مدیر کل

کد خبر 38234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد