شهر قدس| دعوت ازجامعه هدف به حضور حداکثری در انتخابات

رئیس بهزیستی شهرستان قدس ضمن بیانیه ای از جامعه هدف این شهرستان دعوت نمود تا در انتخابات پیشرو حضور حداکثری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان قدس گفت: در انتخابات پیشرو انتظار داریم جامعه هدف سازمان بهزستی حضور حداکثری داشته و در انتخاب افراد صالح نهایت سعی و تلاش خود را داشته و این مسئله  باعث این می شود  که همه اقشار درتعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند واین تنها با حضور حداکثری و آگاهانه ممکن می شود.

پروین یاری زاده عنوان کرد: اکنون طیف های خاصی به‌ دنبال کاهش مشارکت انتخاباتی هستند و خواسته های جناحشان برمطالبات مردمی ترجیح می دهند در صورتی که این نوع تفکر به نفع مردم نیست و تنها کشور را وارد مشکلات بیشتر می کند.

یاری زاده تصریح کرد: تحریم های ظالمانه، مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و دخالت های پنهان برخی از جریان های سیاسی باعث یاس و ناامیدی در بین مردم شده همه مردم علی الخصوص اقشار کم در امد فشارهای اقتصادی جبران ناپذیری وارد کرده است و امیدوار هستیم که با شرکت حداکثری در انتخابات بتوانیم فرد اصلح را انتخاب نموده و در عمران و آبادانی کشور نقش بسزایی داشته باشیم.

این مسئول با تاکید بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف و جامعه هدف سازمان بهزیستی دعوت نمود تا بار دیگر با محکم واستوار در پای صندوق‌های رأی، حضور گسترده شان را به نمایش گذارند و در ادامه افزود ملت شریف ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نامزدهای مورد نظر خود، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشانند.

کد خبر 38211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد