بررسی وضعیت مسکن مددجویان بهزیستی

جلسه بررسی وضعیت مسکن معلولان و مددجویان باحضور  معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران و مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه بررسی وضعیت مسکن معلولان و مددجویان با حضور  معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران و رئیس اداره بهزیستی شهریار به منظور برنامه ریزی جهت بهره مندی مددجویان شهرستان شهریار ازمسکن دردفتر مدیریت برگزار شد.

 معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: باتوجه به خیز وروند روبه افزایش مصالح ساختمانی ودرنتیجه بالارفتن قیمت مسکن امکان بهره مندی مددجویان ازخرید مسکن کمترشده است.

سید احمد خادم با اشاره به بهره مندی از بضاعت های اجتماعی و تشکلهای مردم نهاد داشته و افزود: با توجه به اینکه بودجه و اعتبارات بخش دولت محدود میباشد میتوان با مدیریت صحیح ازبستر خیرین و تشکلهای مردم نهاد استفاده کنیم.

خادم درادامه گفت: کمک به مسکن مددجویان در غالب طرحی که مهندس تسییه دارند استفاده از تشکل مردم نهاد، بهره مندی از بضاعت و امتیازات مددجویان در خصوص ساخت مسکن-تسهیلات و اعتبارات و معافیتهایی که دارند و زمینهای واگذارشده توسط خیرین به بهزیستی وبخش آموزش وپرورش بتوانند مسکنهایی را بسازند که خود مددجویان بهزیستی به عنوان طرف حساب و فرد مستقل واردشده و از این امکانات در غالب تشکلهای مردم نهاد استفاده کنند و در واقع  NGO عمرانی روتشکیل دهند.

رئیس اداره بهزیستی شهریار دراین جلسه یکی از نیازهای ضروری جامعه هدف بهزیستی شهرستان را تامین مسکن برشمرد و گفت: با توجه به وضعیت نامناسب معیشتی مددجویان تحت پوشش، بایستی تامین مسکن خانواده‌های دارای معلول در اولویت‌ قرار گیرد.

داود فهیم راد در ادامه خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی شهریار نیز آمادگی خود را جهت همکاری در راستای این طرح موثر را اعلام داشته و امیدواریم این طرح درآینده به مرحله اجرا رسیده  و توانخواهان از این مزایا بهره مند شوند.

کد خبر 38195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد