شهر تهران| جامعه هدف بهزیستی به پای صندوق رای می آیند

مدیر بهزیستی شهر تهران جامعه هدف بهزیستی را به پای صندوق های اخذ رای فرا خواند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهر تهران رفاه و آسایش آینده را در گرو حضور  در پای صندوقهای اخذ رای دانست و خاطرنشان کرد: هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

سید سعید آرام در ادامه اظهار داشت: در همین راستا  از جامعه هدف وآحاد کارکنان بهزیستی شهر تهران و خانواده های آنان  خواستارم  در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در  انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن حضور پای صندوق های رای و انتخاب نامزدهای مورد نظر خود، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشند.

آرام در ادامه افزود: جامعه هدف بهزیستی جامعه ای هوشمند و ثابت قدم بر آرمانهای انقلاب هستند و به واسطه حضور خود در پای صندوقهای رای  صالح ترین افراد را راهی مراکز تصمیم گیری و نهاد ریاست جمهوری می کنند.  

مدیر بهزیستی شهرستان تهران در پایان اذعان داشت: جامعه هدف ما مسئولیت اجتماعیشان را به خوبی درک می کنند و امیدواریم که دولتمردان نیز مسئولیت اجتماعیشان را در قبال جامعه هدف بهزیستی که از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند  درک کنند.

کد خبر 38187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد