حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام است

مدیر کل بهزیستی استان قزوین با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه شهروندان است، گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است و این مشارکت برای نظام اسلامی و کشور به ویژه در برهه حساس کنونی و هجمه های دشمنان اقتدار آفرین خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، علیرضا وارثی اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات باعث تقویت نظام و حضور تیم قوی در کابینه دولت شده و دولت منتخب خود را موظف به رعایت و اجرای عدالت اجتماعی نموده و زمینه دخالت بیگانگان در کشور را محدود می سازد.

وارثی یادآورشد: امام خمینی(ره)  لزوم حداکثری مردم در انتخابات را تکلیف عقلی و شرعی دانست و آن را موجب حفظ جمهوریت نظام می دانستند.

وارثی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تایید نظریه امام راحل (ره) در خصوص حضور حداکثری در انتخابات، آن را موجب عزت مندی وفاق ملی و اقتدار نظام اسلامی توصیف کردند.

مدیر کل بهزیستی  استان قزوین افزود: امیدواریم انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری داشته باشیم که هم امیدی برای مستضعفین جهان که به انقلاب اسلامی دل بسته اند و هم مایه دل سردی برای دشمنان اسلام باشد.

بهزیستی استان با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم شریف استان بویژه جامعه هدف ، موسسات و مراکز تحت نظارت ، پرسنل دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شان را به نمایش گذارند. و  با امید و اطمینان به نصرت الهی همگام با آحاد ملت با افتخار در جشن شکوه جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند کرد.

کد خبر 38182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد