پیام دعوت مدیرکل بهزیستی استان بمنظور حضور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه

بار دیگر ملت سرافراز و ولایتمدار ایران، در لبیک به پیام رهبر فرزانه انقلاب، با شرکت پرشور و انقلابی خود در انتخابات، حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهند زد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزدپور مدیرکل به مناسبت ۲۸خرداد ماه روز انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها پیامی ابلاغ کردند.

 متن پیام بدین شرح است :

با سلام و احترام

حضور پر شور و انقلابی  ملت  سرافراز و ولایتمدار ایران در انتخابات گذشته فصل جدیدی از همدلی و اخلاق مداری همراه با تداوم در دولت تدبیر و امید را رقم زد.

بار دیگر ملت سرافراز و ولایتمدار ایران، در لبیک به پیام رهبر فرزانه انقلاب، با شرکت پرشور و انقلابی خود در انتخابات، حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهند زد، مشارکت و حضور مردم در انتخابات  پیش رو فارغ از هر سلایق، جناح، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز.

اینجانب با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم شریف ایران، همکاران ارجمند و جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان دعوت می‌کنم تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شان را به نمایش گذارند.

 پرسنل این  نهاد انقلابی با امید و اطمینان به نصرت الهی همگام  با آحاد ملت با افتخار در جشن شکوه ایران سرافراز در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهند  کرد.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 38180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد