افتتاحیه طرح آمبلیوپی(تنبلی چشم) ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال بهزیستی شهرستان دیواندرە

طرح آمبیلیوپی(پیشگیری از تنبلی چشم)ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال در کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) با حضور فرماندار شهرستان و رئیس اداره بهزیستی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان مراسم افتتاحیه طرح تنبلی چشم ویژه کوکان ۳ تا ۶ سال در راستای پیشگیری از تنبلی چشم و اختلالات بینایی با حضور ارشدی فرماندار شهرستان و مهدوی رئیس اداره بهزیستی و کارشناسان این ادارە در کلینک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان دیواندره برگزارشد.

در ابتدای این مراسم مهدوی بیان نمود که طرح مذکور کلیه کودکان رده سنی مشخص شده را پوشش میدهد و اجرای این طرح را یکی از مهم ترین برنامه های پیشگیری برشمرد و اظهار داشت: بهزیستی بعنوان متولی اجرای این برنامه کودکانی که دارای اختلالات بینایی می‌باشند در این طرح شناسایی نموده و در سطوح دوم  و سوم مداخله از لحاظ هزینه های درمان آنان را مساعدت خواهیم نمود.

ارشدی فرماندار دیواندره نیز با اشاره به اینکه این طرح ها و برنامه ها میتواند معلولیت را در جامعه به طور چشم گیری کاهش دهد، از تلاش های مسئولان بهزیستی  شهرستان در راستای پیشگیری از معلولیت و آگاه سازی جامعه تشکر و قدر دانی کردند.

کد خبر 38173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد