بیشترین فطریه جمع آوری شده در سطح بهزیستی استانها توسط گیلان

مدیر کل بهزیستی گیلان با بیان اینکه گیلان در میان تمامی بهزیستی استانهای کشور بالاترین جذب فطریه را بصورت نقدی و غیر نقدی داشته افزود؛ با همّت کارکنان ادارات بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت، توانستیم رتبه اول کشوری را در این خصوص کسب کنیم.

مدیر کل بهزیستی گیلان با بیان اینکه گیلان در میان  تمامی بهزیستی استانهای کشور بالاترین جذب فطریه را بصورت نقدی و غیر نقدی داشته  افزود؛  با همّت کارکنان ادارات بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت، توانستیم رتبه اول کشوری را در این خصوص کسب کنیم.
دکتر نحوی نژاد بیان داشت  رتبه بندی  بهزیستی کشور برای فطریه در دو موضوع  انجام گرفت که شامل مراکز دولتی و موسسات خیریه  و در دو قسمت نقدی و غیر نقدی بوده که در سطح موسسات خیریه سومین استان  در جمع آوری و در سطح ادارات دومین استان بوده ایم و در سرجمع استانها نیز با توجه به مقایسه استانها نسبت به همدیگر ، استان اول کشور در زمینه جذب فطریه بصورت نقدی و غیر نقدی  بوده ایم.  
وی بیان داشت؛ گیلان با داشتن موسسات خیریه بزرگ از جمله آسایشگاه معلولین رشت که قدمتی بیشتر از نیم قرن دارد و همچنین خانه کودکان و نوجوانان مژدهی با قریب به یک قرن سابقه و همچنین مرکز توانبخشی معلولین درصومعه سرا و  رودسر و سالمندان لاهیجان که با خدمات خود به جامعه نیازمند و محروم گیلان بسیار خوشنام می باشند و همچنین بسیاری از موسسات خیریه بزرگ و کوچک  که در سطح شهرستانها  فعال می باشند، توانستند تا با رساندن زکات فطریه و کمک های نقدی و غیر نقدی در سایر مناسبتهای مذهبی و ملی به محرومین،  اطمینان بخش مردم گیلان باشند و با خوشنامی و صداقت  عمل کنند.
وی در ادامه افزود تمامی سعی ما براین بوده که فطریه جمع آوری شده در کمترین زمان ممکن به نیازمندان واقعی برسد. و در عین حال موسسات خیریه توانبخشی و امور اجتماعی که نگهداری از معلولین و سالمندان و یا ایتام را دارند با توجه به نیاز افراد،  فطریه را برای  افراد مقیم هزینه می نمایند.
 در ادامه مدیر کل بهزیستی گیلان خاطر نشان کرد نظر به وظیفه حمایت از معلولین و محرومین و نیازمندان جامعه توسط بهزیستی ،جمع آوری فطریه با نظر و فتاوی مراجع عظام صورت می پذیرد

کد خبر 38167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد