همایش معصومیت دختران برگزار شد

به مناسبت ایام دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ، همایش " معصومت دختران "در خانه کودک و نوجوان حضرت فاطمه(س) بهزیستی استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، این همایش که با حضور مدیرکل بهزیستی البرز، مدیرکل ستاد اقامه نماز استان، معاون اجتماعی بهزیستی استان، رئیس بهزیستی شهرستان کرج و مسیول امور فرهنگی بهزیستی استان در خانه کودک و نوجوان حضرت فاطمه(س) شهرستان کرج برگزار شده بود دکتر اسدالله حیدری ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت : حضرت معصومه (س) در همه مسائل زندگی مهارتهای لازم را کسب کرده بود و از این لحاظ بهترین الگو برای دختران امروز و مادران آینده جامعه ماست . 

وی افزود : در شرایط فعلی و با توجه به آسیبهای اجتماعی موجود در جامعه دختران ما باید مهارتهای لازم برای داشتن یک زندگی مطلوب را کسب کنند.

دکتر حیدری ادامه داد : من به شخصه شما فرزندان را مانند فرزندان خودم دوست دارم و تمام تلاشم این است که شما به رشد و بالندی برسید و انشالله در آینده پیشرفت کنید و هر کدام از شما یک پزشک، مهندس و مدیران آینده این کشور خواهید بود.

وی افزود : انتظارم از شما این است که از این فرصت ، امکانات خوب ، مربیان و مسیولین دلسوزی که در کنار شما هستند نهایت بهره را ببرید زیرا مطمئن هستم آینده درخشانی در انتظارتان است و بدانید که از صدر تا ذیل کارکنان بهزیستی در خدمت شما عزیزان هستند.

در ادامه جلسه مدیرکل ستاد اقامه نماز استان در فضایی صمیمی به ایراد سخنرانی پرداخت و محورهای اصلی صحبت های حجت الاسلام و المسلمین مرادی در این همایش شامل مهارتهای زندگی، آموزه‌های دینی، زندگی حضرت معصومه ، ارزشهای اخلاقی و سبک زندگی اسلامی ایرانی بود.

در خلال این همایش فرزندان این مرکز در چندین نوبت به اجرای سرود های ملی، مذهبی و میهنی پرداختند و در پایان توسط مدیرکل بهزیستی استان و مدیرکل ستاد اقامه نماز استان جوایزی به کلیه دختران اهدا شد.

همایش معصومیت دختران برگزار شد

کد خبر 38153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد