خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت می کند

مدیرکل بهزیستی استان تهران از جامعه هدف این سازمان در استان تهران برای حضوری پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی که به همین منظور پیامی صادر کرده در آن آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات نماد مردم سالاری و تجلی حکومت مردم بر مردم است. انتخابات تجلی رکن جمهوریت نظام اسلامی و تأکیدی بر اجرای مراحل آن است.

در انتخابات است که سرنوشت مردم در دست خودشان قرار می گیرد  و شایسته است مردم از این حق خود به خوبی استفاده کرده  و آن را به دیگران واگذار ننمایند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در گام دوم انقلاب اسلامی در راستای توانمندسازی و تقویت قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ایران عزیز در گروی حضور پرشور و آگاهانه مردم عزتمند قراری بزرگ میان ملت و حاکمیت سیاسی است.

امروزه در تمامی جوامع توسعه یافته، گردش قدرت و تعیین سرنوشت کلان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، بر مدار انتخابات و صندوق های رأی می گردد، دنیای پیشرفته، تاکنون هیچ بدیلی را در جهت توسعه دموکراسی و مردم سالاری، به عنوان جایگزین صندوقهای رأی عرضه نکرده است.

در انتخابات ۲۸ خرداد خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران شرکتی فعال خواهند داشت و این حق طبیعی را برای خود محفوظ دانسته و با عمل به مسئولیت خطیر اجتماعی خود مسیر را برای آینده مطلوب خود فراهم می کنند.

مددجویان، توانخواهان و جامعه هدف بهزیستی بر این باور عقلانی تأکید دارند که با شرکت در انتخابات می توانند زبان گویای مشکلات و کاستی ها باشند و حضورشان نوعی ارائه راه حل مشکلات و موانع است.

خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران روز جمعه با حضور اندیشمندانه خود در حوزه های اخذ رأی در سراسر پایگاه های استان در سرنوشت اجتماعی خود دخیل شده و سهم بزرگی از مشارکت مردم مدارانه را عینیت می بخشند.
دکتر امین شاهرخی
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 38151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد