شهر تهران|حضور حداکثری مردم در انتخابات تجدید میثاق با آرمانهای شهداست

نشست بصیرت افزایی بهزیستی شهر تهران با موضوع حضور حداکثری و گسترده  مردم در انتخابات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نشست روشنگری با موضوع انتخابات و بصیرت افزایی باحضورمدیر، مسئول بسیج و امور ایثارگران و جمعی از همکاران بسیجی  بهزیستی شهر تهران درمحل سالن اجتماعات این شهرستان با محوریت اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد.  

 در ابتدای این نشست، مدیر بهزیستی شهر تهران ضمن تبریک هفته کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) در به ایراد سخنانی در خصوص اهمیت حضور در انتخابات پرداخت.

 سید سعید آرام بسیج را بزرگترین شبکه اجتماعی انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما باید به مفهوم واژه بسیج توجه کنیم و  امروز همکاران بسیجی وظیفه دارند علاوه بر حضور و مشارکت حداکثری خود با آگاهی بخشی به اطرافیان نقش و تاثیر شبکه های معاند با انقلاب را بی تاثیر کنند و به حضور هر چه بیشتر مردم پای صندوقهای رای در انتخابات ریاست جمهوری کمک کنند.  

آرام به بیان اهمیت و نقش بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن پرداخت و تاکید کرد: اگر جان فشانی ها و از خودگذشتگی های بسیجیان نبود شاید سرنوشت جنگ چیز دیگری می شد و حفظ انقلاب را ثمره فداکاریهای مردم بسیجی است.

 وی مسئله فرهنگی و اجتماعی را مهمترین مسئله روز دانست و گفت: بسیج  بزرگترین تاثیر را در گذرانقلاب از چالشهای سخت برعهده داشته و خدا را شکر که انقلاب به سلامت از چالشها عبور کرده است.  

آرام افزود: مشکلات در تمام جوامع وجود دارد و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست.

مدیر بهزیستی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که مشارکت حداکثری مردم پای صندوقهای رای این بار نیز دشمنان انقلاب را ناامید کند.

در پایان این جلسه مسئول بسیج و امور ایثارگران بهزیستی شهر تهران گفت: دشمنان ما نمی خواهند انقلاب زنده باشد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری آنان را مأیوس می کند. مردم ما در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی حمایت خود را از انقلاب به رخ دشمنان کشیدند و انشالله در روز ۲۸ خرداد نیز همچون انتخابات گذشته حضور پرشوری خواهند داشت.  

باقر کریمی افزود: حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در انتخابات، بار دیگر عظمت و اقتدار نظام را در دنیا و منطقه نشان می‌دهد و موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان علیه ایران است که چشم دیدن عزت و سعادت ملت و کشور ما را ندارند.

کد خبر 38150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد