نشست هم اندیشی کانون مراکز اقامتی میان مدت تحت نظارت بهزیستی استان

ظهر روز بیست و ششم خرداد ماه نشست هم اندیشی کانون مراکز اقامتی میان مدت تحت نظارت بهزیستی استان با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان و مشارکت فعال اعضای هیئت مدیره کانون در دفتر مدیر کل برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن برشمردن نقش و اهمیت مراکزدرمان اقامتی میان مدت در ارائه خدمات درمان و بازتوانی بیماران دارای اختلال مصرف مواد مبتنی بر الگوی اجتماعی و پرهیز مدار، بر لزوم و اهمیت انسجام و خودپایشی مراکز و تلاش به منظور ارتقای کیفیت خدمات تاکید نمودند.

سپس دکتر مهنوش توکلی فرد مشاورمدیرکل در امور پیشگیری و درمان اعتیاد با تاکید بر نقش کانون به عنوان نمایندگان مراکز اقامتی میان مدت و صاحبان فرایند در احصای مشکلات اجرایی طی روند ارائه خدمات، چالش های مطروحه ماضی را به بحث و بررسی گذاشتند.

پس از آن نمایندگان مراکز و سایر اعضاء با بیان مشکلات و چالش های اجرایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان و آریا طوفانی معاون امور پیشگیریضمن ارائه راهکارهای پیشنهادی به منظور برون رفت از چالش های پیش رو و در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و بهبود روند ارائه خدمات به گروه هدف از سوی مراکز اقامتی میان مدت، بر نقش مهم سازمان های مردم نهاد در پیشگیری، درمان، بازتوانی و کاهش آسیب ناشی از مصرف مواد تاکید نموده و آموزش تخصصی را از مهمترین ارکان ارتقای کیفی خدمات برشمردند که مقرر گردید با مشارکت صاحبان فرایند پیگیری گردد.

کد خبر 38149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد