دعوت بهزیستی استان زنجان از عموم مردم، کارکنان و جامعه هدف جهت حضور در انتخابات پرشور

بهزیستی استان زنجان به مناسبت ۲۸خرداد «روز تجلی اراده ملی» اطلاعیه ای صادر کرد، متن پیام چنین است :

الحمدلله همواره ملت بزرگ و شریف ایران پس از انقلاب اسلامی با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان‌های نظام و حراست از کیان وعزت ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هوشیاری و اتحاد و مقاومت خود توطئه‌ها و نقشه‌های خبیثانه و پلید دشمنان را نقش بر آب ساخته و خواب و خیال تضعیف اقتدار و پیشرفت کشور را برای معاندین وبدخواهان تعبیری وارونه کرده‌اند.
بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عدم حضور در انتخابات در برخی مقاطع چه بسا گناهی در راس گناهان کبیره باشد و کوتاهی در مشارکت، پیامدهای دنیوی و حتی تا نسل‌های بعد داشته باشد که مستلزم بازخواست الهی است؛ و یقینا ملت بزرگ ایران اسلامی با تاسی به وصایای جاودان و ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو تبعیت و پیروی از رهنمودهای حکیمانه و دوراندیشانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) خواهند توانست بر بسیاری از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان از جمله دعوت آنها به عدم حضور در انتخابات با بهانه‌های واهی در شرایط خطیر کنونی فائق آمده و سیلی دیگری بر چهره بدخواهان ایران اسلامی بزنند.
حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم. سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در همتنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. از این رو استفاده از این حق مدنی برای بازتاب صدای مطالبات جمعی یک ملت اهمیتی مضاعف دارد.
لذا بهزیستی استان زنجان و جامعه هدف این اداره، علی الخصوص افراد دارای معلولیت، اقشار آسیب پذیر، زنان سرپرست خانوار و...به عنوان "شهروندان درجه یک "همگام با اقشار و آحاد مختلف ملت رشید، هوشمند، دشمن‌شناس و انقلابی ایران اسلامی با حضور باشکوه خود بار دیگر اقتدار ایران سربلند اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کشیده و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی اقتدار، آمادگی، اتحاد، همدلی، ولایت‌پذیری و بصیرت‌شان را در برابر امواج هجمه‌های بی‌شمار دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ثابت کرده و حافظ راستین و مستحکم آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در میعادگاه ۲۸خردادماه خواهند بود.

کد خبر 38129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد