برگزاری دومین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

دومین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم به میزبانی بهزیستی و با حضور اعضاء برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی و رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تبریک دهه کرامت و ایام ولادت کریمه اهل بیت (س) و امام رضا (ع) با اشاره به درپیش بودن انتخابات سرنوشت ساز 28 خرداد ، شرکت همگان در این انتخابات و همچنین دعوت عموم مردم به حضور را مورد تاکید قرارداد .

دکتر پهلوانی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر در اوایل تیرماه و ضرورت بزرگداشت این هفته و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود رسانه ای و تبلیغاتی استان در جهت آگاهسازی و پیشگیری تاکید کرد و خواستار مشارکت فعال همه اعضا در بزرگداشت مناسب این هفته شد.

در ادامه شریفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم ضمن تاکید بر شرکت باشکوه در انتخابات پیش رو به تشریح برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر پرداخت و درنهایت برنامه های پیشنهادی برای اجرا مصوب گردید.

لازم به ذکر است مجمع عمومی سازمان ملل در ۳۳ سال قبل، روز ۲۶ ژوئن ( 5 تیرماه )را به‌عنوان روز جهانی مبارزه با سوءمصرف و قاچاق موادمخدر اعلام کرد و مقرر شد همه کشورها ضمن ارائه فعالیت‏های انجام شده، نسبت به تقویت اقدامات و همکاری‏های منطقه‏ای و بین‏المللی، برای نیل به جهانی عاری از اعتیاد و مصرف مواد تلاش جدی کنند.

کد خبر 38074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد