گرامیداشت شهید جبهه مقاومت در بهزیستی استان تهران

مراسم گرامیداشت شهید حاج حسن عبدالله زاده از شهدای جبهه مقاومت در تالار همایش شهید سلیمانی اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم که با حضور مدیرکل، معاونان و کارکنان بهزیستی استان تهران برگزار شد، مسئول روابط‌ عمومی بهزیستی استان در جملاتی یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را زنده نگاه داشت.

محمود ابراهیمی با اشاره به جایگاه مقام شهادت در آئین تشیع خاطرنشان کرد: اگر جانفشانی و ایثار شهدا در طول تاریخ به ویژه در دوران معاصر و حیات جمهوری اسلامی نبود، امروز شاهد استقلال و آزادی کامل در ایران نبودیم.

ابراهیمی در ادامه افزود: شهید عبدالله زاده نمادی از جوانان برومند ایران اسلامی است که توانست به آرزوی خویش رسیده و سعادت را به دست آورد.

وی در ادامه با اشاره به حضور آگاهانه در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: وقتی همه معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی یکصدا در پی ناامیدی مردم و عدم حضور در پای صندوق های اخذ رأی هستند، شایسته است با توجه به چرایی دفاع مدافعان از حرم آل الله و محور مقاومت همه با هم پرشور از قبل صندوق های رأی را مملو از آرای خود کنیم.

گفتنی است؛ شهید حسن عبدالله زاده در روزهای اخیر در تدمر سوریه در کمین داعش به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 38073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد