قرچک| برنامه کمک آموزشی در روستاهای شهرستان

سومین برنامه کمک آموزشی برای دانش آموزان در فصل امتحانات در روستاهای قشلاق و داود اباد قرچک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان قرچک با اشاره به پیامدهای مخرب طولانی مدت شیوع ویروس کرونا گفت: تغییر شیوه آموزشی و آسیب پذیری کودکان مناطق محروم و روستایی در این شرایط، تغییر از آموزش حضوری به آموزشی آنلاین برای اقشار و گروه های آسیب پذیر پیامدهای جبران ناپذیری برای دانش آموزان مناطق روستایی و محلات حاشیه نشین به دنبال داشته است زیرا بسیاری از دانش آموزان از نعمت دستگاه تلفن همراه و تلبت محروم بودند.  

اردشیر بهرامی افزود: بهزیستی قرچک با همکاری مراکز تحت نظارت در راستای پیشگیری از آسیب های ناشی از افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و تحت پوشش بهزیستی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و برنامه های کمک درسی گردید.

وی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه دانش اموزان مقطع ابتدایی در مباحث اموزش ضعف زیادی داشتند، لذا با توجه به سطح بندی اموزشی انجام شده در این روز، اهمیت امر آموزش و یادگیری در مقطع ابتدائی و اشتیاق مراجعه کنندگان برای یادگیری به حول و قوه الهی مرکز تصمیم به ادامه برگزاری کلاس های کمک اموزشی دروس ریاضی و زبان انگلیسی در ایام تابستان دارد.  
 
بهرامی در ادامه از اقدامات انجام شده در سومین مرحله برگزاری کلاس های تقویتی ریاضی، زبان برای دانش آموزان، رفع اشکالات آموزشی و  برگزاری برنامه ورزشی بود.

 بهرامی با حضور در محل اجرای برنامه هایی حمایتی و آموزشی خاطرنشان کرد: از مجریانی که ما را در این امر حمایت کردند، قدردانی می کنم.

کد خبر 38072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد