شهریار| دختران ما با الگو از حضرت معصومه(س) مایه عزت جامعه اسلامی هستند

نشست صمیمی پرسنل دختر اداره بهزیستی شهریار به مناسبت روز دختر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با حضور رئیس این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت نشست صمیمی و تقدیر از پرسنل دختر این اداره باحضور رئیس اداره بهزیستی و مسئول مجتمع شهید مهران اسدی برگزارشد.

داود فهیم راد دراین نشست، با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، به فضائل و کرامات آن حضرت اشاره کرد و در ادامه گفت: بانوان باید از حضرت فاطمه معصومه(س) الگو گیرند.

وی افزود: انتظار می رود بانوان و دختران ما با الگو قراردادن سیره زندگی بزرگوارانی همچون فاطمه معصومه(س) سیر کمال را در پیش گرفته و بیش از پیش مایه عزت جامعه اسلامی شوند.

فهیم راد درادامه به بیان حدیثی از پیامبراکرم (ص) که میفرمایند: چه خوب فرزندانی هستند دخترانِ با حیا. هر کس یکی از آنها را داشته باشد، خداوند آن دختر را برای او مانعی در برابر آتش دوزخ قرار می دهد،پرداخت.

این مسئول در پایان از ارزش و مقام بالای بانوان در عرصه کاری سخن گفت. وی در ادامه ویژگی هایی از جمله دقت، سلیقه و...را از خصوصیات بانوان در عرصه شغلی برشمرد وازپرسنل دختران اداره تقدیر کرد.

کد خبر 38071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد