شاهین شهر و میمه| مراکز مثبت زندگی تسهیل کننده دسترسی افراد به خدمات سازمان 

جلسه هم اندیشی مدیران مراکز مثبت زندگی با سرپرست و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه با هدف بهبود کیفی و کمی ارائه خدمات به جامعه هدف برگزار شد.

در این نشست محمد حسین قربانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن معرفی سازمان بهزیستی به عنوان سازمانی که ارائه کننده خدمات تخصصی به شهروندان می باشد، آن را متولی سلامت اجتماعی دانست.
وی افزود: مراکز مثبت زندگی تسهیل کننده دسترسی افراد به خدمات سازمان می باشند و ماموریت این مراکز  تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و گروه‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی می باشد و این خدمت رسانی عادلانه باعث کاهش ترددها نیز می‌شود.
قربانی خاطر نشان نمود: با ایجاد مراکز مثبت زندگی، بهزیستی بخشی از خدمات خود را به محل زندگی مددجویان انتقال داده و ۲۲ وظیفه بهزیستی به این مراکز واگذار شده و چون این مراکز  در محل سکونت مددجویان بهزیستی هستند، مددجو به راحتی می‌تواند از خدمات بهزیستی بهره‌مند شود و در شهرستان شاهین شهر و میمه در حال حاضر سه مرکز به صورت فعال ارائه خدمت می نمایند. 
در این نشست ضمن بررسی مسائل، مشکلات و نقطه نظرات اعضای جلسه؛ عملکرد حوزه‌های مختلف سازمانی از جمله مسکن، اشتغال، توانبخشی و امور اجتماعی توسط کارشناسان مربوطه مورد بحث قرار گرفت.
 

کد خبر 38059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد