شاهرود | برگزاری نشست بصیرت افزایی با موضوع حضور حداکثری و گسترده در انتخابات

با توجه به در پیش رو بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همزمانی آن با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع حضور حداکثری و گسترده در انتخابات در اداره بهزیستی شهرستان شاهرود برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛در این نشست آقای رضوانی سخنران و تحلیل گر مسائل سیاسی، در خصوص زمینه های بصیرت افزایی،حضور حداکثری مردم،انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری و ... مطالبی را بیان نمودند.

ایشان بصیرت را عامل سعادت دنیوی و اخروی جامعه دانسته و افزود:شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه دینی است که اگر این انتخاب از روی بصیرت و شناخت کافی باشد دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس خواهد کرد.

وی به استقلال و امنیت کشور به عنوان دو نعمت بزرگ اشاره کرده و ادامه داد: تمامی ما جهت استمرار این استقلال و امنیت وظیفه داشته و هیچ کس نباید در فبال نظام و انقلاب بی تفاوت باشد و هرکس در حد توان خود می بایست مسئولیت پذیر باشد.

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ابراز امیدواری کرد جلسات بصیرت افزایی با موضوعات مختلف و به صورت مستمر  ادامه داشته باشد.

خبر آرشیوی

کد خبر 38050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد