مشارکت چشمگیر خیرین سیرجانی در پویش ضیافت همدلی

در رسانه های استان کرمان- به گزارش خبرگزاری یزدان کرمان- جامعه هدف بهزیستی در شهرستان سیرجان از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون بارها در قالب ضیافت همدلی مورد حمایت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان با آغاز ماه مبارک رمضان ودر پی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر در جامعه و به مناسبت آغاز طرح ضیافت همدلی ، خیرین ونیکوکاران در شهرستان سیرجان تاکنون در پنج نوبت جامعه هدف بهزیستی را مورد حمایت خود قرار داده اند.
مهتاب حسینی رییس بهزیستی سیرجان با اعلام این خبر افزود : خیرین ونیکوکاران سیرجان در قالب اهدا سبد های کالا ، وعده های غذایی گرم و … همچون سالهای گذشته به کمک بهزیستی شتافتند.
وی در همین رابطه ادامه داد : کمکهای خیرین تاکنون در پنج مرحله در اختیار جامعه هدف قرار گرفته که در وحله اول ۱۵۰ پرس غذای گرم به ارزش ۰۰۰/۵۲۰/۲ میلیون ریال و تعداد ۶۰بن سبدکالا به ارزش۰۰۰/۰۰۰/۱۰۵ میلیون ریال و در بخش دیگری از این همدلی ۸۵۰ پرس غذای گرم به ارزش ۲۵۵۰۰۰۰۰۰ ریال به توانخواهان و مددجویان بهزیستی اهدا شده است.
حسینی اذعان داشت : در مراحل بعدی نیز تعداد ۳۰۰ سبدکالا به ارزش ۰۰۰/۰۰۰/۹۰۰ میلیون ریال و تعداد ۱۰۰ بسته سبد کالا به ارزش ۰۰۰/۰۰۰/۳۰۰ میلیون ریال جهت حمایت از خانواده های نیازمند تحت حمایت به اداره بهزیستی اهدا گردید.
وی در پایان توضیحات خود افزود جمعی از خیرین ، شرکت معدنی وصنعتی گل گهروفرماندهی راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از عمده ترین همراهان بهزیستی در این طرح بوده اند.

کد خبر 38004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد