بیش از ۲۵۴ موسسه خیریه و مرکز مثبت زندگی در کرمان فعالیت می کنند

در رسانه های استان کرمان-به گزارش خبرگزاری یزدان کرمان - محمد علی محمدی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان از مشارکت مطلوب خیرین و موسسات خیریه تحت نظارت این سازمان در هفته اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمدعلی محمدی ضمن اشاره به اجرای پویش ضیافت همدلی ویژه ماه مبارک رمضان به فعالیت ۱۲۶ موسسه خیریه ، جمعیت و انجمن های غیردولتی در سطح استان و همچنین فعالیت ۱۲۸ مرکز مثبت زندگی در استان ، گفت : این اداره کل در نظر دارد ضمن مشارکت و همکاری مجموعه های تحت نظارت به مشارکت قابل قبولی در راستای رفع نیازمندیهای جامعه هدف تحت حمایت دست یابد .
معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی افزود : موسسات خیریه دارای مجوز از سایر نهاد ها و سازمانها در صورت تمایل می توانند در اجرای برنامه های پویش ضیافت همدلی با بهزیستی همکاریهای داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه هدف بهزیستی در ماه نبارک رمضان امسال این است که هیچ خانواده تحت پوششی در مضیقه معیشتی نباشد اظهار داشت : پرداخت کمک هزینه معیشتی،اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم ،تهیه وسایل بهداشتی ،درمانی و دارویی و همچنین تامین اقلام جهیزیه و ازدواج از محورهای فعالیت پویش مذکور در ماه رمضان می باشد .
محمدی گفت : تعریف درگاه اینترنتی با هدف جلب و جذب مشارکتهای مردمی ، تعریف لوگو و شماره حساب موسسات خیریه فعال در سایت سازمان بهزیستی ، طراحی و نصب بنر ،تراکت و ساخت موشن گرافیک و همچنین بهره مندی از هر گونه برنامه تبلیغاتی دراین ماه در دستور کار بهزیستی قرار دارد .
وی از همکاری موسسه خیریه افق سپهر روشن ایرانیان از جمله موسسات دارای مجوز از این سازمان در ارسال پیامک تبلیغاتی و همچنین چاپ و نصب بنر در یکی از تابلوهای شهری در کرمان خبر داد.
معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمان میزان مشارکت موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی را ۶.۰۸۳.۵۴۰.۰۰۰ریال و میزان مشارکت ادارات بهزیستی شهرستانها را به ۶.۱۳۴.۰۰۰.۰۰۰ریال در هفته اول نخست ماه مبارک اعلام نموده و با تقدیر از فعالیتهای روابط عمومی اداره کل بهزیستی گفت : تبلیغات در فضای مجازی ، مطبوعات ، نشریات ، سایت های خبری و خبرگزاریهای متعدد از جمله شیوه های مورد استفاده اداره روابط عمومی استان در جهت جلب مشارکت خیرین و مردم بوده است.

کد خبر 38001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد