حضور خیرین و نیکوکاران منوجان در حمایت از جامعه هدف بهزیستی

در رسانه های استان کرمان- به گزارش خبرگزاری یزدان کرمان - در راستای حمایت همه جانبه از اقشار آسیب پذیر ومحروم در جامعه واجرای طرح ملی پویش ضیافت همدلی ، جامعه هدف بهزیستی در شهرستان منوجان از حمایت خیرین ونیکوکاران در این شهرستان برخوردار شدند.

مرتضی نمدادی ریس بهزیستی منوجان در همین رابطه گفت خیرین ونیکوکاران در شهرستان منوجان با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از جامعه هدف بهزیستی وشرکت در پویش ایران همدل با تامین وتهیه ١٢٠ بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته ٣٦ میلیون ریال وتوزیع آن در بین ٧٠ خانوار دارای فرد معلول و سایر مددجو یان واجد شرایط در شهر منوجان ساکن در محلات کموکین- چشمه- قلعه در این امر خیر وخداپسندانه شرکت نمودند.
وی در ادامه افزود: با همراهی جمع دیگری از خیرین وهمکاری مراکز + زندگی در این شهرستان در همین رابطه تعداد ٧٠ بسته اقلام معیشتی به ارزش ٢١٠ میلیون ریال تهیه ودر بین معلولین و مددجویان روستا های خسروآباد- جهاد آباد و روضه ارم این شهرستان توزیع گردید.
نمدادی همچنین اظهار داشت : کلیه بسته های فوق با رعایت دستور العملهای بهداشتی وپیشگیرانه وبا احترام به کرامت والای جامعه هدف تهیه ودر اختیار آنان قرار گرقته است.

کد خبر 37999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد