حمایت خیرین ونیکو کاران جیرفت از جامعه هدف بهزیستی

در رسانه های استان کرمان-به گزارش خبرگزاری یزدان کرمان- خیرین ونیکوکاران جیرفت با اجرای طرح پویش ضیافت همدلی جامعه هدف بهزیستی را از نیات خیر خود بهره مند کردند.

محمد رضا نژاد رییس بهزیستی شهرستان جیرفت با اعلام این خبر به تشریح بخشی از این مشارکت پرداخته و گفت : در پی لبیک مردم خیر ون یکوکار شهرستان جیرفت به فرمان مقام عظمای ولایت و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در مراحل مختلف با اهدا اقلام خوراکی وسایر نیازهای جامعه هدف ؛ آنان را از حمایتهای خود بهرهمند کردند.
وی با تشریح بخشی از این حمایتها اظهار داشت : در همین راستا کارکنان بهزیستی ومراکز دولتی وابسته به بهزیستی جیرفت با توزیع ۲۰ بسته گوشت گوسفندی مبلغ ۵۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال و توزیع سبد غذایی به ارزش ۳۳۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال و لباس و پوشک بچه گانه به ارزش ۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال دین خود را به نیاز مندان جامعه ادا کردند وی افزود : توزیع ۱۰تن سیب زمینی ونیزسه تن پیاز از دیگر اقدامات بهزیستی جیرفت در روزهای گذشته از ماه مبارک رمضان بوده است.
رضا نژاد همچنین از همراهی و مشارکت مراکز خیریه وتحت نظارت اداره بهزیستی در طرح ضیافت همدلی خبر داد و گفت : خیریه توشه ماندگار هلیل در دوهفته اول ماه رمضان ۷۰۰پرس غذای گرم به مبلغ ۲۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال را بین جامعه هدف توزیع نموده ،این خیریه همچنین ۱هزینه درمان به مبلغ ۱۱۷۲۰۰۰۰۰۰ ریال ، ۱ فقره جهیزیه به ارزش ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال و۳ فقره تبلت به ارزش ۶۳۰۰۰۰۰۰ ریال ، ۲ اجاره بهای منزل جمعا به ارزش ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال ، نموده است.
رییس بهزیستی جیرفت با اشاره به توزیع ۶۱۰ پرس غذای گرم جمعا به مبلغ ۱۲۲۰۰۰۰۰۰ ریال در شبهای قدر در میان جامعه هدف بهزیستی ، از اهدای ۴بسته اقلام دارویی به ارزش ۴۸۵۰۰۰۰۰ ریال توسط این خیریه در هفته سوم ماه مبارک خبرداد و گفت: خرید یک دستگاه کولر و ۲۵ عدد شیرخشک از دیگر اقدامات خیریه توشه ماندگار هلیل جیرفت در این ایام بوده است.
وی افزود : خیریه دستان توانمند رویش سبزواران در این مدت با اهدای یک تبلت به ارزش ۲۱۰۰۰۰۰۰ ریال به پرداخت هزینه یک عمل جراحی به میزان ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال مبادرت ورزیده است.
رییس بهزیستی جیرفت همچنین مشارکت دیگر خیریه های تحت نظارت بهزیستی را به شرح ذیل اعلام نمود :
خیریه الماس جنوب اهدای
۱۰بسته اقلام غذایی ۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال
تعداد۱۰۰۰۰نان به ارزش ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال ،
اهدای لوازم ضروری منزل به ارزش ۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال
خیریه یاس فاطمه النبی اهدای
۸۰بسته اقلام معیشتی به ارزش ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال
۸۰بسته اقلام دارویی به ارزش ۶۰۰۰۰۰۰ریال
۸۰بسته معیشتی به ارزش۱۲۹۲۰۰۰۰۰ ریال
۸۰بسته دارویی ۲۱۳۰۰۰۰۰ ریال
و خیریه بانی مهر جاودان با اهدای
۲۲بسته معیشتی مبلغ ۲۲۰۰۰۰۰۰ ریال
۳۳بسته دارویی به ارزش ۳۳۰۰۰۰۰۰ ریال
۷۰بسته معیشتی به ارزش ۱۲۶۰۰۰۰۰۰ ریال
۲۰بسته دارویی به ارزش ۹۵۰۰۰۰۰ ریال
وی با اشاره به اینکه معدن سرگز نیز تعدا ۱۵ کیسه برنج و۳۰بسته ماکارونی به جامعه هدف بهزیستی اهدا نموده؛ اظهار داشت : با توجه به همت والای مردم جیرفت این همراهی ها وحمایتها همچنان در این ایام از سوی خیرین ادامه خواهد داشت.
رضانژاد با تقدیر از خیرین جیرفت اظهار داشت : از عموم مردم میخواهم در هنگام پرداخت زکات فطریه خود جامعه هدف بهزیستی را از یاد نبرند.

کد خبر 37996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد