بازدید رییس وکارشناسان تخصصی بهزیستی از مجتمع فولاد راور

در رسانه های استان کرمان - خبرگزاری یزدان کرمان- ایجاد فضای مناسب ورود پایدار مددجویان به زندگی عادی وحفظ کرامت انسانی جامعه هدف از اصلی ترین برنامه ها وماموریتهای بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به دعوت مدیر عامل فولاد راور ، رییس وکارشناسان تخصصی بهزیستی راور با حضور در دفتر ایشان با وی دیدار وگفتگوکردند
صدیقه شبستری رییس بهزیستی راور در این دیدار با اشاره به سیاستها وبرنامه های کلا ن بهزیستی در سطح ملی واستانی ، توانمند سازی جامعه هدف را از مهمترین این برنامه ها دانست وافزود : ایجاد فضای مناسب ورود پایدار مددجویان به زندگی عادی وحفظ کرامت انسانی جامعه هدف از اصلی ترین برنامه ها وماموریتهای بهزیستی است که در این بین ایجاد اشتغال پایدار وآبرومند از ابزارهای اصلی نیل به این هدف امی باشد.
وی افزود : در همین راستا با طراحی واجرای طرحها ی ایجاد زمینه خود اشتغالی و همچنین حمایت از کافرمایان در این مسیرگامهای موثری برداشته ایم مضاف بر اینکه حمایت وهمراهی ارزشمند خیرین ، کار آفرینان ومسئولین تاثیر گذار در این مسیر یاری گر بهزیستی بوده است.
رییس بهزیستی راور در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مسائل موجود اجتماعی وآسیبهای نوپدید حاصل از پیشرفتهای صنعتی پرداخت ودر تشریح اقدامات بهزیستی در این زمینه به ماموریتها واقدامات اورژانس اجتماعی اشاره نموده وگفت : هرکجا که صنعت ورود می کند در پی آن آسیبهای خاصی نیز ظهور و بروز می نمایند در شهرستان راور ، تعدد آسیب‌ها به ویژه در بحث اقدام به خودکشی در بین نوجوانان و جوانان نگران کننده است واقدامات تخصصی وبه هنگام این واحد تخصصی علی رغم کمبود اعتبارات ونیروی متخصص، زمینه ساز کنترل وکاهش آسیبها در شهرستان راور بوده است.
وی افزود : امیدوارم با افزایش سقف اعتبارات وحمایتهای بیشتر مسئولین ، شاهد کاهش وکنترل موثرتر آسیبها در سطح شهرستان باشیم.
شبستری در پایان از مسئولین ومدیران این بخش صنعتی خواست در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی در زمینه اشتغال مددجویان وجامعه هدف بهزیستی وایجاد زمینه توانمند سازی پایدار آنان یاری گر بهزیستی باشند.
در ادامه نادر شعبانی مدیر عامل فولاد راور با تقدیر از خدمات بهزیستی ، اقدامات گسترده بهزیستی را بسیار ارزشمند وقابل تقدیر دانست وافزود : به لحاظ. وظیفه اجتماعی از هرگونه همکاری وهمراهی ممکن با اهداف ارزشمند بهزیستی دریغ نخواهیم کرد و بی تردید با عمل به مسئولیت اجتماعی در این راستا همراه بهزیستی هستیم
گفتنی است رییس وکارشناسان تخصصی حاضر در جلسه در معیت مسئولین مجتمع از بخشهای مختلف این مجتمع بازدید نموده وبا روند فعالیت در این مجتمع آشنا شدند.

کد خبر 37995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد