مرکز جامع توانبخشی و پیشگیری قلعه گنج نیازهای مردم را در این زمینه برطرف خواهد کرد

در رسانه های استان کرمان- به گزارش خبرگزاری یزدان کرمان- در پی حضور استاندار و تنی چند از مدیران استانی در شهرستانهای جنوبی ، دکتر زینی وند و همراهان ازساختمان مرکز جامع پیشگیری و توانبخشی قلعه گنج بازدید به عمل آوردند

در طی بازدید استاندار کرمان دکتر زینی وند از مرکز جامع پیشگیری و توانبخشی شهرستان قلعه گنج که در حال احداث بوده و دارای پیشرفت ۷۰ درصدی می باشد. دکترعباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان توضیحاتی را در مورد این بنا و لزوم وجود این مرکز در جنوب استان ارائه داد.
وی با اشاره به آماربالای معلولیت در جنوب استان در مقایسه با بخشهای دیگر استان گفت : فرهنگ سازی و ارائه آموزشهای پیشگیری ،مهارت های زندگی،مهارت های پیش از ازدواج و…. گام بسیار مهمی در کاهش و کنترل معلولیتها و آسیبهای اجتماعی می باشد که با آغاز به کار این مرکز امیدواریم این مهم اتفاق بیافتد.
صادق زاده اذعان داشت : در فاز دیگری از این مجموعه خدمات جامع توانبخشی اعم از کاردرمانی گفتاردرمانی فیزیوتراپی شنوایی سنجی و…. ارائه خواهد شد و نیاز مردم منطقه و استانهای اطراف را در این زمینه برطرف خواهد نمود.
دکتر زینی وند استاندار کرمان نیز طی سخنانی با تقدیر از فعالیتهای بهزیستی قول همکاری در تامین بخشی از هزینه های محوطه سازی این مرکز را داد.
شایان ذکر است این مجموعه با زیر بنای ۸۰۰ مترمربع توسط دو خیریه غیر بومی که قصد اقدامات خیرخواهانه داشته اند در حال ساخت می باشد.

کد خبر 37990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد