میزبانی مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور ؛ انتحابی تیم ملی نابینایان و کم بینایان کشور

در رسانه های استان کرمان- به گزارش خبرگزاری یزدان کرمان - چهارمین نشست هیات رییسه ورزشهای نابینایان وکم بینایان استان در محل مجموعه ورزشی این هیات و با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید.

در این نشست ابتدا عباس صادق زاده رییس هیات ورزشهای نابینایان وکم بینایان استان کرمان با اشاره به این مطلب که همانطور که انتظار میرفت دور جدید هیات بسیار خوب شروع شد،اظهار داشت : در همین چند ماه که از انتخاب هیات رییسه جدید میگذردشاهد تحولات خوبی در بخشهای مختلف خصوصا در برآورده کردن توقعات ورزشکاران و همچنین استعداد یابی بوده ایم ؛در بخش بانوان عملکرد ها راضی کننده بوده و این تشان میدهد که روند درستی را آغاز کرده ایم.
وی افزود : با تمام این تفاسیر اما وقتی که به اهدافمان نگاه میکنیم میبینیم که کارهای نشده زیادی داریم،در سالهای گذشته در استعدادیابی گروه افراد دارای معلولیت در همه بخشها و خصوصا نابینایان ظرفیتهای بزرگی را از دست داده ایم ،اگرچه ورزش افراد دارای معلولیت در استان کرمان حرف اول را در کشور میزند اما ما سه برابر این افراد ظرفیت کشف نشده داریم که میتوانند مدال آور باشند.
من مطمئنم که از هر ۴۰ نفر ۶ نفر میتوانند به صورت تخصصی وارد دنیای حرفه ای شوند وآن ۳۴ نفر دیگر هم آمادگی ورود به ورزشهای همگانی را دلرند.
صادق زاده همچنین خواستار تعیین تقویم ورزشی برای سال جاری شده و اظهار داشت :برای اینکه ورزشکاران و مربیان ما در اعزامهای خارجی با مشکل زبان مواجه نباشند یک دوره کلاس آموزش زبان انگلیسی محاوره برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.
وی همچنین با تقدیر از موفقیتهای ورزشکاران کرمانی تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان (دوبازیکن ،یک مربی،دو داور) گفت : با تلاشهای صورت پذیرفته موفق شدیم میزبانی مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور ؛ انتحابی تیم ملی نابینایان و کم بینایان کشور در تیرماه امسال را بر عهده بگیریم و امید وارم که با برنامه ریزی و تلاش سهمیه ورزشکاران کرمانی بیش از سایر استانها باشد.
در ادامه اعضای هیات رییسه به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل مربوطه پرداخته و در انتها نیز جهت تصدی ریاست هیات در چند شهرستان استان رای گیری به عمل آمد.

کد خبر 37986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد