کمبود آموزش مهارت های زندگی ریشه بسیاری از نا هنجاری های اجتماعی است

در رسانه های استان کرمان- خبرگزاری یزدان کرمان- رییس بهزیستی راور در جمع اعضا جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان عدم آگاهی وکمبود آموزش مهارتهای زندگی را ریشه بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی دانست.

صدیقه شبستری رییس بهزیستی راور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان که با حضور مالک اژدری فرماندار و پروفسور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید ، به تشریح عملکرد بهزیستی راور در ماههای اخیر پرداخت.
وی با اشاره به اهمیت گسترش آموزشهای مهارتهای زندگی وارتقا سطح آگاهی در سطح جامعه بر لزوم راه اندازی مرکز دائمی آموزش مهارتهای زندگی در این شهرستان تاکید نمود واز مسئولین مربوطه درخواست نمود تا با تامین اعتبار و زمین مورد نیاز برای احداث بنای این مرکز قدم بزرگی را برای ارتقا سلامت و رفاه اجتماعی در این شهرستان بردارند.
رییس بهزیستی راور در ادامه با اشاره به فضای ناکافی مرکز باز توانی سو مصرف مواد مخدر ، خواستار اقدام جدی در خصوص رفع این مشکل گردیده وگفت : از آنجا که تکمیل. دوره درمان وتوانمند سازی بهبود یافتگان از بیماری اعتیاد موجب جلوگیری از هدر رفت منابع خواهد بود اختصاص فضای مناسب تر به این مهم را خدمتی ارزنده به شهرستان راور است
پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور با اشاره با آسیبهای مختلفی که شهرستان راور بیشتر از سابر آسیبها با آن درگیر است ، اظهار داشت : باید همه مسئولین با هماهنگی و برنامه ریزی در جهت کاهش و کنترل آسیبهای راور تلاش کنیم وی افزود : با تمام توان از طرح های پیشگیری و درمان بهزیستی حمایت میکنیم.
در ادامه این نشست مسئولین با تایید نکات عنوان شده در خصوص رفع موانع موجود به بحث وتبادل نظر پرداختند وبه این منظور قول همکاری وپیگیری مجدانه در این خصوص از سوی آنان داده شد.
گفتنی است در حاشیه این جلسه خانه کودک ونوجوان شهرستان راور مورد بازدید پروفسور مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی وهیئت همراه قرار گرفت وایشان با توضیحات رییس بهزیستی راور ومسئولین مرکز در جریان روند توانمند سازی وخدمات ارائه شده در این مرکز به کودکان ونوجوانان مقیم قرار گرفت.

کد خبر 37972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد