الکترونیکی شدن خدمات مددکاری در مراکز مثبت زندگی نباید تاثیر منفی بر اصول مددکاری حرفه‌ای داشته باشد

اولین جلسه هم‌اندیشی و بازآموزی دستورالعملهای سازمان بهزیستی با مراکز مثبت زندگی شهرستان گیلانغرب در سال جدید برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: جلسه هم‌اندیشی و بازآموزی دستورالعملهای سازمان بهزیستی با مراکز مثبت زندگی شهرستان گیلانغرب در سال جدید برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور رییس، کارشناسان حوزه‌ها، مدیران و مددکاران مراکز مثبت‌زندگی شهرستان گیلانغرب برگزار گردید در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی مدیران و مددکاران مثبت زندگی با کارشناسان بهزیستی و رفع ابهامات در خصوص دستورالعملهای ابلاغی از طرف سازمان بهزیستی مباحثی تخصصی  مطرح گردید.

بهزاد شیرزادی ضمن تشکر از مدیران و مددکاران مراکز، بر دقت نظر مددکاران در بازدیدها، و بررسی و تشخیص دقیق نقاط ضعف و قوت خانواده‌های تحت حمایت ضمن رعایت شان و منزلت آنها تاکید کرد و توانمند نمودن مددجویان و ورود محرومان به چرخه اقتصادی و اجتماعی جامعه را از اهداف مهم سازمان بهزیستی برشمرد.

 شیرزادی در ادامه با اشاره به اینکه مددکاری یک شغل و حرفه مقدس و قابل احترام است و تغییر شیوه بازدیدهای مددکاران و حذف فیزیکی پرونده مددکاری و الکترونیکی شدن بخشی از فرایند مددکاری صرفاً در جهت تسریع در ارائه خدمات با کیفیت بوده است و نباید موجب ماشینی شدن وظایف و تضعیف روحیه مددکاری و دور شدن از اهداف اصلی سازمان بهزیستی گردد و قطعاً رفع مشکلات و نارسایی‌های جامعهٔ‌هدف باید در اولویت کار قرار داده شود.

کد خبر 37942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد