انتخاب مراکز واکسیناسیون مناسب سازی شده جهت  سالمندان مدنظر باشد

مدیر کل بهزیستی استان زنجان دراولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی زنجان گفت : باتوجه به واکسیناسیون سالمندان و حضور آنها در مراکز بهداشتی توجه به انتخاب مراکز مناسب سازی شده می تواند در تسهیل ارایه خدمات و حضور سالمندان موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با بیان اینکه ارزیابی دستگاههای اجرایی در جشنواره شهید رجایی برای پنجمین سال متوالی در حال اجراست، عنوان کرد : خوشبختانه حساس سازی و فرهنگ سازی در زمینه مناسب سازی در طول سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است.
وی بیان کرد : با پیگیری دبیرخانه مناسب سازی و همت اداره حمل و نقل و مهندسی ایمنی ترافیک شهرداری زنجان تعبیه ۳۷ مورد تابلو پارک ویژه معلولین جهت رفاه حال افراد دارای معلولیت و جانبازان در سطح شهر، انجام شد.

محمدی اظهار کرد : یکی از اقدامات موثر دبیرخانه مناسب سازی استان ارزیابی مناسب سازی و دسترس پذیری بانک ها در چهار آیتم (ورودی اصلی، آسانسور، سطوح شیبدار و فضای بهداشتی) است  که مشکل اغلب بانک ها عدم امکان مناسب سازی ورودی بانک با توجه به ضوابط شهرداری ها است که مساعدت و راهکار توسط شهرداری با توجه به ایجاد سد معبر در تعبیه رمپ وردی را خواستار شدند.

وی افزود : تصویب ردیف بودجه جهت مناسب سازی معابر توسط شهرداری‌ها می تواند سرعت مناسب سازی شهری و اماکن عمومی را افزایش دهد و زنجان را به شهرمهربان با افراد دارای معلولیت تبدیل کند.  

این مقام مسئول عنوان کرد : امداد خواهی ناشنوایان یکی از معظلات عمده در مسیر مناسب سازی و یاری به افراد دارای معلولیت شنوایی هست که طراحی و ساخت اپلیکیشن ها توسط اورژانس، اتش نشانی و... و. می تواند یاری بخش باشد.

مدیر کل بهزیستی خاطرنشان کرد : ارزیابی مناسب سازی دانشگاهها جهت حضور افراد دارای معلولیت  خوشبختانه در حال انجام است و این امر موجب تسهیل رشد تحصیلی این گروه خواهد شد.

کد خبر 37931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد