پاکدشت| برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی افراد دارای معلولیت 

دوره آموزشی اشتغال افراد دارای معلولیت در بهزیستی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، دوره آموزشی توانمند سازی  افراد دارای معلولیت با حضور محمود برزگر و کارشناسان توانبخشی در سالن جلسات مجتمع شهید ارشاد برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: دیدگاهها نسبت به معلولیت تغییر کرده و نگاهها علمی و تخصصی شده است و اگر نیاز های معلولین و خدمات در شهرستانها بهتر شود مهاجرت به شهر های بزرگ نیز کاسته می شود و این نیازمند آگاهی درخصوص کسب و کار و راه اندازی شغل مناسب برای آنها است که با طرح های توانبخشی مبتنی بر جامعه میسر می شود.

محمود برزگر تصریح کرد: اگر در روستاهای کشور درخصوص اشتغال معلولین کار شود سلامت، آموزش و معاش آنها تامین می شود  و برای دست یابی به  این مهم با برگزاری آموزش های تخصصی، گامهای موثر برداشته خواهد شد.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی با تدریس محمود برزگر کارشناس ارشد مددکاری اجتماعی و با هدف راه اندازی کسب و کار گروهی، فقرزدایی در جامعه معلولین که 10 درصد جامعه را تشکیل می دهند و آموزش در خصوص انتخاب شغل مناسب و تشکیل یک گروه جهت اشتغال پایدار، بازاریابی و مدیریت کسب و کار و همچنین تشکیل انجمن های مردم نهاد برگزار شد.

کد خبر 37929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد