شمیرانات| ادامه سلسله نشست های بصیرتی انتخابات

 جلسه هم اندیشی در راستای روز انتخابات ریاست جمهوری در شیر خوارگاه آمنه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، با توجه به نزدیک شدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران که در ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری برگزار و در آن هشتمین رئیس‌جمهور ایران با آراء مردم انتخاب می‌شود؛ دومین جلسه ای پرسش و پاسخ با حضور فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ۳ و علیرضا امیدوار مدرس و  مدیر بهزیستی شمیرانات و معاونین و مسئولین و همکاران بهزستی شمیرانات در شیر خوارگاه آمنه برگزار گردید.  

در ابتدای جلسه مدیر بهزیستی شمیرانات ضمن خیر مقدم، تبریک دهه مبارک کرامت و همچنین تولد حضرت معصومه را داشتند 
علیرضا امیدوار در این جلسه به سبک نگاه و زندگی مدیریتی که تغییر کرده است  و در خور شان یک کشور شیعه علوی نیست اشاره و با ذکر  مثال های مبحث گفتگو را تشریح  کرد.  

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه به لحاظ در آمدی، بیان کرد: نیاز به تحولی است که مسئولیت را فردی بعهده بگیرد که تغییراتی را با ایجاد دولت جوان در راستای آنچه که قرآن بیان می کند داشته باشد.

امیدوار با اشاره به معیار های مدیر اصلح برای انتخاب ریاست جمهوری به داشتن ایمان فرد مورد نظر و عدالت خواهی ایشان و داشتن سابقه مدیریتی و جهادی و همچنین توانمندی و کفایت وی اشاره کرد.

 احمدی نیز حضور مردم در انتخابات را بعنوان یک وظیفه شرعی بیان داشت که بنا به گفته رهبر انقلاب اسلامی فرمودند : انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند.

وی با اشاره به سختی کار همکاران در بهزیستی، یکی از فعالیت های همکاران را تشویق و ترغیب در راستای درست تصمیم گیری مردم دانست که در این زمینه همکاران می توانند مشوق های انتخاب درست مدیریتی در سطح کلان جامعه باشند.

کد خبر 37928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد