قرچک| آغاز تمرینات تیم فوتسال کودکان کار

تمرینات تیم فوتسال نونهالان کودکان کار و کودکان تحت پوشش بهزیستی قرچک شروع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان قرچک از تشکیل تیم فوتسال نونهال کودکان کار و کودکان تحت پوشش بهزیستی شهرستان و آغاز تمرینات ورزشی این تیم در روستای محمدآباد قرچک خبر دارد.  

 اردشیر بهرامی در این خصوص افزود: با اشاره به نزدیک شدن "روز جهانی مبارزه با کار کودکان" در تاریخ ۲۲ خرداد برابر با ۱۲ ژوئن ۲۰۲۱ و آسیب پذیرد کودکان کار و کودکان تحت پوشش و در راستای حمایت از کودکان کار و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آنها تلاش کردیم تیم فوتسال رده سنی نونهالان کودکان کار و کودکان تحت پوشش بهزیستی شهرستان قرچک تشکیل و این تیم زیر نظر یکی از مربیان مجرب  رحمان جمشیدی تمرینات ورزشی خود را شروع کند تا بتواند در لیگ های حرفه ای فوتسال کشور شرکت کند.  

رئیس بهزیستی قرچک با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک گفت: برای اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد نشاط اجتماعی از کودکان تحت پوشش، برنامه های ورزشی فوتسال و فوتبال برای انجام تست استعدادیابی انجام خواهد شد و در صورت نیاز در سال رشته های ورزشی توسعه خواهد یافت.

بهرامی که در سالن ورزشی حضرت قائم (عج) صحبت می کرد و در تمرینات ورزشی "تیم  فوتسال نونهالان کودکان کار و کودکان بهزیستی" حضور داشت در گفتگوی صمیمی با کودکان و مربی تیم  از تلاش های صورت گرفته قدردانی کرد.

کد خبر 37915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد