ملارد| برگزاری کارگاه های مهارت های زندگی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از برگزاری کارگاههای مهارتهای زندگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای اهمیت آگاهی بخشی و تلاش در جهت افزایش توانایی های روانی - اجتماعی افراد کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی به همت مراکز مشاوره در شهرستان ملارد بصورت مجازی برگزار میشود.

رئیس اداره بهزیستی ملارد با بیان اینکه طرح های بسیاری در حوزه پیشگیری در جهت ارتقا سطح فرهنگ و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برگزار میشود گفت: پیش از دوران کرونا کارگاههای آموزشی با حضور اساتید متخصص با شرکت دانشجویان، کارکنان ادارات و... و. با هدف اطلاع رسانی و آگاهی اقشار مختلف مردم تشکیل میشد که در طول یکسال اخیر امکان برگزاری حضوری این کلاسها میسر نگردید و کارشناسان حوزه پیشگیری و مسئولین مراکز مشاوره فعال در سطح شهرستان با برقراری ارتباط با ارگانهای سطح شهرستان توانسته اند بسیاری از این دوره ها را بصورت مجازی و آنلاین برگزار نمایند.  

داود خادم افزود: طرح مهارتهای زندگی با هدف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اقدام به آموزش مهارتهای ۱۰ گانه به گروههای مختلف سنی در واحدهای آموزشی(پیش دبستان، دبستان و ... )، محلات، محیط کار و همچنین مراکز شبانه روزی می نماید.
 
مسئول پیشگیری بهزیستی ملارد نیز ضمن تاکید بر اهمیت اجرای این کارگاهها گفت: افراد جهت مدیریت هیجان های منفی، استرس های روزمره و کنترل آنها به شیوه موثر، حل مشکلات و تصمیم گیری های مناسب  نیاز به تسلط بر مهارتهای ده گانه ای چون مهارت خود آگاهی، مهارت همدلی، مهارت مقابله با هیجان و ... دارند که برگزاری مستمر اینگونه کارگاههای مهارتهای زندگی با حضور افراد کارشناسان و متخصص میتواند نقش بسیار موثری در پیشگیری و کنترل آسیبهای اجتماعی داشته باشد.

کد خبر 37895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد