ملارد| برگزاری جلسه هم اندیشی تسهیلگران C.B.R در شهرستان 

در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف مستقر در روستاها جلسه ای با حضور روح اله غفاری معاون توانبخشی، میثم اکبری مسئول حراست، سهیلا همزه مسئول C.B.R و تسهیلگران فعال شهرستان ملارد برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  رئیس اداره ملارد ضمن تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مددجویان بصورت یکسان گفت: تنها تفاوت در بهره مندی از خدمات سازمان جهت مددجویان تحت پوشش اولویت بندی مشکلات است که توسط مددکاران و با بررسی کارشناسی مشخص میشود لذا مددجویان روستایی و شهری از لحاظ دریافت خدمات هیچگونه تفاوتی ندارند.  

داود خادم افزود: در حال حاضر ۱۲ تسهیلگر بصورت فعال در روستاهای شهرستان ملارد آماه شناسایی مددجویان و انجام اقدامات دیگر میباشند که فعالیت های بسیار مفیدی نیز تاکنون توسط این افراد صورت گرفته است.  

مسئول توانبخشی نیز ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های صورت گرفته توسط تسهیلگران روستایی گفت: در تلاش هستیم تا با گسترش خدمات قابل ارائه در روستاها مسیر خدمات رسانی به معلولین روستایی را هموار تر کنیم.

وی افزود: این شهرستان دارای ۵۲ روستاست و تاکنون بیش از ۷۰۰ مددجو با توانایی های متفاوت (معلولیت) در این روستاها شناسایی شده است.  

غفاری با بیان اینکه پنج مولفه اصلی CBR در روستاها باید بصورت کامل اجرا شود، گفت: سلامت، آموزش، توانمندسازی، اجتماعی و امرار معاش مولفه هایی است که بهزیستی میتواند با کمک تسهیلگران  متخصص و دلسوز در روستاها اجرایی کند.  

در ادامه این جلسه تسهلیگران گزارش اقدامات و عملکرد خود را ارائه و برنامه های بازدیدهای میدانی از روستاها،  توزیع سبد های حمایتی، راه اندازی صندوق حمایت از اشتغال مددجویان روستایی و ... را مطرح نمودند.

کد خبر 37893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد