۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
ملارد| تشکیل کارگروه طرح محل

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از تشکیل کارگروه طرح محب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای آگاهسازی و آموزش مردم در در شرایط غیرطبیعی مانند سیل، زلزله و سایر بحرانها جلسه ای با عنوان کارگروه طرح محب در شهرستان ملارد برگزار شد.

به همت مرکز مشاوره النا نشستی با حضور نمایندگان پایگاههای محب و تدریس زرین قلم کارشناس ارشد روانشناسی تشکیل که اطلاعات اولیه در خصوص چگونگی راه اندازه این پایگاهها و آموزش های لازم جهت راهنمایی افراد ارائه گردید.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اهمیت استمرار این جلسات گفت: این طرح  با تاکید بر ساختارهای محله ای به معنی تشکیل و آموزش گروههای فوریتی خدمات مشاوره ای و تامین سلامت روانی اجتماعی در حوادث غیرمترقبه میباشد.  

داود خادم در ادامه افزود: این پایگاه ها با استقرار در محلات و اطلاع رسانی و آگاهسازی افراد  نحوه مدیریت بحران و برخورد مناسب در شرایطی چون زلزله، سیل، جنگ و... و. را آموزش میدهند.  

مسئول پیشگیری این اداره نیز با بیان اینکه این طرح تحت عنوان طرح محب اجرا میشود گفت: مقرر گردید در قدم اول جلسات آموزشی دوره ای مانند آموزش استرس، ترس، کمک های اولیه و ... بصورت دوره ای و فشرده جهت نمایندگان این پایگاه ها برگزار شود و پس از آن با انتقال اطلاعات کامل افراد در محلات و روستاها اقدام به آگاهسازی افراد نمایند.  

اعظم عینی افزود: طرح مذکور پس از وقوع حوادث اجرا میشود و تنها به موضوع افراد و نجات تاکید دارد.

کد خبر 37891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد