پیشرفت ۷۰ درصدی مرکز جامع توانبخشی قلعه گنج

در رسانه های استان کرمان - خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان - مرکز جامع توانبخشی قلعه گنج با زیر بنای ۸۰۰ مترمربع دارای پیشرفت ۷۰ درصدی است که با راه اندازی آن، نیازهای مردم جنوب شرق برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در حاشیه بازدید زینی وند استاندار کرمان از مرکز جامع پیشگیری و توانبخشی شهرستان قلعه گنج گفت: این مجموعه دارای پیشرفت ۷۰ درصدی است.
او با اشاره به آماربالای معلولیت در جنوب کرمان در مقایسه با بخش‌های دیگر استان افزود: فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های پیشگیری، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های پیش از ازدواج و ... گام بسیار مهمی در کاهش و کنترل معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی است که با آغاز به کار این مرکز امیدواریم این مهم اتفاق بیفتد.
صادق زاده تصریح کرد: در فاز دیگری از این مجموعه، خدمات جامع توانبخشی اعم از کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی و... ارائه خواهد شد و نیاز مردم منطقه و استان‌های اطراف را در این زمینه برطرف خواهد کرد.
زینی وند استاندار کرمان نیز طی سخنانی با تقدیر از فعالیت‌های بهزیستی برای تامین بخشی از هزینه‌های محوطه سازی این مرکز قول همکاری داد.

کد خبر 37880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد