دکتر صحاف در این دوره که با هدف ارتقای مهارت های رابطان روابط عمومی ادارات بهزیستی شهرستان ها برگزار شد ؛ با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی در نیل به اهداف سازمانی، لزوم توجه به سلایق مخاطبان را در تولید محتوای موثر بسیار حائز اهمیت خواند و بازتاب های رسانه ای را نماد حیات فعال سازمان بهزیستی و مستند سازی را از فعالیت های اصلی روابط عمومی عنوان کرد.
وی افزود: رابطان و کارشناسان روابط عمومی با شناسایی نقاط ضعف و قوت، فرصتها و تهدیدها و با به کارگیری ابزارهای ارتباطی و کسب مهارت های لازم، نقش کلیدی در تصمیم سازی و تصمیم گیری مجموعه های کاری، برای رسیدن به اهداف یاری می نماید.
وی با بیان اینکه، آموزش در عرصه ی علم روابط عمومی و رسانه از مسائل مهم بوده و شناسایی دقیق ظرفیت های رسانه از عوامل مهم در استفاده از آن در راستای اهداف سازمانی می باشد، خاطرنشان کرد: این مهم جز با آموزش میسر نبوده و تلاش در زمینه شناسایی فعالیت های سازمانی، گامی موثر در راستای ارتقای جایگاه سازمان و جلب همراهی و همدلی مردم و جامعه هدف می باشد که رضایت الهی و رفاه جامعه هدف را در پی خواهد داشت.
وی اظهار امیدواری کرد تا روابط عمومی ها، با توجه به رسالت خطیر سازمان و بهره مندی از دانش ارتباطی، سازمان را برای رسیدن به اهداف بلند مدت و موفقیت های لازم همراهی نمایند.
گفتنی است نخستین دوره آموزشی_ کاربردی ویژه کارشناسان و رابطان روابط عمومی بهزیستی شهرستان های آذربایجان شرقی با بررسی اجمالی کلیات روابط عمومی و آموزش کارگاهی خبرنویسی و با هدف ارتقای مهارت های کاربردی رابطان، جهت انعکاس عملکرد سازمانی در دو بخش نظری و عملی-کاربردی برگزار شد ؛ آیین نگارش و اصول خبرنویسی و همچنین تمرینات عملی و کارگاهی خبرنویسی برای شناخت نقاط قوت و ضعف و ارتقاء کیفیت اطلاع رسانی فعالیت های شهرستان ها از عناوین این دوره آموزشی بود.
نظر شما