نقش روابط عمومی در  تصمیم سازی سازمانی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین آغاز نخستین دوره ی آموزشی_ کاربردی رابطین روابط عمومی، نقش روابط عمومی در تصمیم گیری های سازمانی را بسیار مهم ارزیابی کرد.

دکتر صحاف در این دوره که با هدف ارتقای مهارت های رابطان روابط عمومی ادارات بهزیستی شهرستان ها برگزار شد ؛ با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی در نیل به اهداف سازمانی، لزوم توجه به سلایق مخاطبان را در تولید محتوای موثر بسیار حائز اهمیت خواند و بازتاب های رسانه ای را نماد حیات فعال سازمان بهزیستی و مستند سازی را از فعالیت های اصلی روابط عمومی عنوان کرد.

وی افزود: رابطان و کارشناسان روابط عمومی با شناسایی نقاط ضعف و قوت، فرصتها و تهدیدها و با به کارگیری ابزارهای ارتباطی و کسب مهارت های لازم، نقش کلیدی در تصمیم سازی و تصمیم گیری مجموعه های کاری، برای رسیدن به اهداف یاری می نماید.

نقش روابط عمومی در  تصمیم سازی سازمانی

وی با بیان اینکه، آموزش در عرصه ی علم روابط عمومی و  رسانه از مسائل مهم بوده و شناسایی دقیق ظرفیت های رسانه از عوامل مهم در استفاده از آن در راستای اهداف سازمانی می باشد، خاطرنشان کرد:  این مهم جز با آموزش میسر نبوده و تلاش در زمینه شناسایی فعالیت های سازمانی، گامی موثر در راستای ارتقای جایگاه سازمان و  جلب همراهی و همدلی مردم و جامعه هدف می باشد که رضایت الهی و رفاه جامعه هدف را در پی خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد تا روابط عمومی ها، با توجه به رسالت خطیر سازمان و بهره مندی از دانش ارتباطی، سازمان را برای رسیدن به اهداف بلند مدت  و موفقیت های لازم همراهی نمایند.

گفتنی است نخستین دوره آموزشی_ کاربردی ویژه کارشناسان و رابطان روابط عمومی بهزیستی شهرستان های آذربایجان شرقی با بررسی اجمالی کلیات روابط عمومی و آموزش کارگاهی خبرنویسی و  با هدف ارتقای مهارت های کاربردی رابطان، جهت انعکاس عملکرد سازمانی در دو بخش نظری  و عملی-کاربردی برگزار شد ؛  آیین نگارش و اصول خبرنویسی و همچنین تمرینات عملی و کارگاهی خبرنویسی برای شناخت نقاط قوت و ضعف و ارتقاء کیفیت اطلاع رسانی  فعالیت های شهرستان ها از عناوین این دوره آموزشی بود.

کد خبر 37872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد