مهمترین اهداف جشنواره ایجاد حس امنیت عاطفی و روانی کودکان است

با حضور دکتر محمود علی گو مدیر کل دفتر امور آسیب‌ دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران ، دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و نائب رییس کمسیون اجتماعی مجلس و مسوولان کشوری و استانی آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی ، هنری و ورزشی لبخند زندگی ویژه کودکان کار بهزیستی استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: یکی از تدابیر سازمان بهزیستی جهت حمایت اجتماعی و تقویت روحی فرزندان تحت پوشش، برگزاری جشنواره فرهنگی ، هنری و ورزشی لبخند زندگی ویژه کودکان کار است.

وی افزود: مهمترین اهداف جشنواره ایجاد حس امنیت عاطفی و روانی کودکان ، تقویت حس توجه و حمایت های اجتماعی در فرزندان ، کشف استعدادها ، ایجاد فضای رقابتی ، شناسایی زمینه های رشد و بالندگی در آن ها، تقویت حس ارزشمندی ، قرار گرفتن در فضای نشاط و شادابی و فاصله گرفتن از فضای کار می باشد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه این جشنواره در مقطع سنی ۶_۱۰ سال، ۱۱_۱۴ سال و ۱۵_ ۱۸ سال و در دو بخش برگزار شده است ، ادامه داد: در این جشنواره ۱۴۳ نفر در حوزه ورزشی و ۷۴ نفر در حوزه فرهنگی و هنری شرکت کردند.

دکتر گوهردهی با اعلام اینکه نفرات اول تا سوم در دو بخش تقدیر می شوند ، گفت: در این جشنواره ۳۲ نفر در بخش ورزشی و ۲۸ نفر در بخش فرهنگی - هنری از ۱۱ پایگاه خدمات اجتماعی و سه مرکز کودکان کار و خیابانی تحت پوشش موفق به اخذ رتبه های برتر شدند.

وی یکی از فعالیت های بهزیستی را حمایت و ارائه خدمات به دختران در معرض آسیب دانست و افزود : خدمات مختلف از جمله مددکاری اجتماعی ، روانشناسی و آگاه سازی با کمک شرکای اجتماعی به این دختران ارائه می شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره ویژه  دختران در دو بخش کتبی و تصویری با موضوع تهیه کلیپ و دل نوشته برای والدین برگزار شد که نفرات برتر انتخاب شدند.

در پایان این جشنواره از نفرات برتر جشنواره فرهنگی ، هنری و ورزشی لبخند زندگی تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 37792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد