برگزاری مراسم تجلیل از کارشناسان و دختران موفق مرکز ندای مهر باران اردبیل

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام اله علیها و روز دختر، مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق معاون امور اجتماعی و برخی از مسئولین بهزیستی شهرستان اردبیل با حضور در مرکز ندای مهر باران این روز خجسته را به تمامی دست اندرکاران و دختران مقیم این مرکز تبریک و تهنیت گفت.

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، دکتر بهزاد ستاری مدیر کل محترم بهزیستی استان اردبیل، به نقش دختران در جامعه – نحوه تربیت در خانواده و اهمیت تامین سلامت روانی و اجتماعی دختران اشاره کرد و گفت : حفظ و ارتقاء سلامت افراد جامعه به ویژه دختران به عنوان رکن اصلی در تشکیل خانواده برای ما مهم هست بر همین اساس سعی کردیم تا در بخش های مختلف، گروه ها و مراکز مداخله و مشاوره ای منظمی را راه اندازی کنیم تا بسیاری از آسیب ها ودغدغه های از بین برود.

مدیر کل بهزیستی استان توانمند سازی دختران را به عنوان تاثیر گذار ترین قشر در تربیت نسل شایسته در آینده یاد کرد وگفت : باید در راستای ارتقاء نشاط و شادابی آنها قدم های موثری برداشته شود. تا از این طریق بتوان آینده خانواده هایمان را تضمین کنیم.

لازم به ذکر است : در این مراسم از کارشناسان خانه سلامت و مرکز ندای مهر و جمعی ازدختران موفق بهزیستی با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی به نحو شایسته تجلیل و قدر دانی شد.

کد خبر 37773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد