آغاز اجرای طرح پویش ضیافت همدلی

دررسانه های استان کرمان - خبرگزاری جام جم آن لاین- مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: با حلول ماه مبارک رمضان که مقارن با اولین بهار ازاولین سال قرن جدید بوده است خیرین ونیکوکاران همچون سال گذشته همراه وهمگام بهزیستی در تامین معیشت جامعه هدف خواهند بود.


به گزارش جام جم آنلاین کرمان:عباس صادق زاده، با اشاره به طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان جاری افزود:  به منظور اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه وجامعه هدف بهزیستی امسال نیز با حلول ماه مبارک رمضان و ادامه شرایط سخت اقتصادی ناشی از گسترش وخیز مجدد ویروس منحوس کرونا وآسیب دیدن کسب وکارهای خرد واز سوی دیگر تحریم های ظالمانه استعمار گران بر این ملت مقاوم  طرح فوق آغاز گردیده است.

وی، با دعوت از آحاد مردم برای حضور و مشارکت در طرح ضیافت همدلی اذعان داشت :حتم داریم که امسال نیز به لطف خداوند متعال و با مشارکت پر شور خیرین وهمراهان همیشگی بهزیستی ، مددجویان این سازمان شاهد رفع بخش عظیمی از تنگناهای معیشتی ومالی خود از این طریق خواهند بود.

وی در ادامه افزود:با برنامه ریزی های انجام شده وبا ورود موثر مراکز تازه تاسیس مثبت زندگی به عرصه خدمت رسانی اجتماعی امسال تهیه وتوزیع بسته های معیشتی وکمک های خیرین با دقت وسرعت بیشتری به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان افزود: امسال موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی به عنوان بازوان پرتوان این مجموعه به کمک ما آمده اند تا بتوان با اثربخشی بیشتر،بخش وسیعتری از جامعه  هدف را تحت پوشش این چتر حمایتی قرار داد.
 
وی راه های مشارکت خیرین در این امر خداپسندانه را از طریق واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶ وشماره حساب ۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷همراه با شناسه واریز ۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰  اعلام کرد و گفت:نیکوکاران عزیز همچنین می توانند مبالغ نقدی همدلی و همراهی خود را از طریق شناسه شباIr۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷و یا از طریق کد دستوری :*۶۶۵۵*۱۴۸۰#واریز نمایند.

صادق زاده بیان داشت :خیرین عزیز همچنین می توانند کمک های غیر نقدی خود را به کلیه ادارات،خیریه ها و مراکز تحت نظارت بهزیستی تحویل نمایند

کد خبر 37749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد