تداوم همدلی و همراهی با اقشار آسیب پذیر در ماه رمضان

دررسانه های استان کرمان - به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صادق زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان از آغاز اجرای طرح پویش ضیافت همدلی خبر داد.


او با اشاره به طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان جاری افزود: در تداوم همراهی و همکاری ارزشمند خیران، نیکوکاران و صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی با بهزیستی استان در قالب شرکت در طرح‌ها و پویش‌های طراحی شده با کمک بهزیستی به منظور اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دنبال حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و جامعه هدف بهزیستی، امسال نیز با حلول ماه مبارک رمضان و ادامه شرایط سخت اقتصادی ناشی از گسترش و خیز مجدد ویروس منحوس کرونا و آسیب دیدن کسب و کارهای خرد و از سوی دیگر تحریم‌های ظالمانه استعمار گران بر این ملت مقاوم، طرح فوق آغاز شده است.
صادق زاده با دعوت از آحاد مردم برای حضور و مشارکت در طرح ضیافت همدلی گفت: امسال نیز با مشارکت پر شور خیران و همراهان همیشگی بهزیستی، مددجویان این سازمان، شاهد رفع بخش عظیمی از تنگناهای معیشتی و مالی خود از این طریق خواهند بود.
او تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و با ورود موثر مراکز تازه تاسیس مثبت زندگی به عرصه خدمت رسانی اجتماعی، امسال تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های خیرین با دقت و سرعت بیشتری به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.
صادق زاده بیان داشت: امسال موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی به عنوان بازوان پرتوان این مجموعه به کمک ما آمده اند تا بتوان با اثربخشی بیشتر، بخش وسیع تری از جامعه هدف را تحت پوشش این چتر حمایتی قرار داد.
او راه‌های مشارکت خیران در این امر خداپسندانه را از طریق واریز کمک های نقدی به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶ و شماره حساب ۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷ همراه با شناسه واریز ۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ اعلام کرد و گفت: نیکوکاران همچنین می‌توانند مبالغ نقدی همدلی و همراهی خود را از طریق شناسه شبا Ir۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷ و یا از طریق کد دستوری *۶۶۵۵*۱۴۸۰# واریز کنند.
صادق زاده بیان داشت: خیرین می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به کلیه ادارات، خیریه‌ها و مراکز تحت نظارت بهزیستی تحویل دهند.

کد خبر 37745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد