بوئین میاندشت| قدرت انتخاب بزرگترین موهبت الهی به انسان

نشست سیاسی بصیرتی با عنوان حضور پرشوردرانتخابات با حضورقاسم براتی رئیس اداره بهزیستی، سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین میاندشت و بانوان جامعه هدف در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت، قاسم براتی در این نشست سیاسی بصیرتی اظهار نمود: قدرت انتخاب بزرگترین نعمتی است که خالق جهان به ما عنایت فرموده است. انتخاب به ما کمک خواهد نمود تا در زندگی شرایط مساعدی را برای خود فراهم کنیم. امروزه وظیفه ما حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و این مهم با حضور پرشور در انتخابات میسر می شود. باید با حضور پرشور و آگاهانه در جهت بهبود شرایط و پیشرفت جامعه فرد اصلح را انتخاب نماییم.
در ادامه سرهنگ قاسمی ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان بهزیستی با اشاره به اهمیت انتخابات 1400 بیان نمود: رهبر انقلاب اسلامی همواره بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید دارند. 
وی ضمن تشریح اوضاع سیاسی کشور و منطقه و اشاره به ابعاد شخصیتی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی با تقویت و استحکام محور مقاومت در منطقه، باعث شد به عنوان اصلی‌ترین دشمن آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان شناخته شود. ایشان در بخشی از بخشنامه خود نوشت جمهوری اسلامی ایران امروز سربلند ترین دوران خود را طی می کند و ما می دانیم در شرایطی که دشمن تمام توان خود را برای تحریم اقتصادی به کار گرفته است و با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی تنها مقاومت و استقامت به ما کمک می نمایند.
 سرهنگ قاسمی افزود: یکی از وظایف ما تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات است چرا که حضور با شور مردم در انتخابات بهترین پشتوانه ضمانتی برای حفظ نظام  مقدس جمهوری اسلامی است و این حضور  باعث اقتدار ایران اسلامی خواهد شد.
 

کد خبر 37728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد