پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه نورانی کرامت و روز دختر

مهدی دیناری مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام بدین شرح است:

بارگاهی که به شهر قم به پاست / هم برای نجف هم کربلاست

خاک اورا غرق بوسه می کنم / چون که جای پای اربابم رضاست

سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روزهای شادمانی مؤمنان را به تمامی هموطنان عزیز و مسلمانان تبریک عرض می کنم.

ولادت حضرت معصومه(س) یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمانها و ارزشهای دینی است. این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می کند فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.

نامگذاری این روز عزیز را به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است. بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار، بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، این روز ملی را به همه بانوان مسلمان به ویژه دختران پاکدامن ایران زمین تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند بلند مرتبه توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت را به همه ما عنایت فرماید. از خداوند لطیف و مهرآفرین رشد و تعالی معنوی و فتح قله های دانش و رتبه های بالای علمی در همه شاخه ها و زمینه ها برای دختران آینده ساز میهن اسلامی خواستارم.

مهدی دیناری

مدیر کل

کد خبر 37703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد