مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، فرارسیدن دهه کرامت را تبریک گفت

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پیامی، فرارسیدن اول ذیقعده، میلاد باسعادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت و نیز، ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایت، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر در پیامی، فرارسیدن اول ذیقعده، میلاد مسعود حضرت معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت و نیز، ولادت پرسعادت هشتمین اختر امام شیعیان، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: 

دهه اول ذی‌القعده در تقویم رسمی کشورمان با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است. دهه‌ای که یادآور همه خوبی‌ها، ارزش‌ها و کمالات انسانی و سرشار از معانی، مفاهیم پرمعنا، سازنده و ارزشمند الهی و انسانی است.  

شروع این دهه با میلاد بانوی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و پایان آن با میلاد پیشوای هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) همزمان بوده که فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) است.

بدون تردید، دهه مبارک کرامت، فرصت مغتنمی است تا با اهتمامی ویژه، آن را به بستری برای انتقال و نهادینه کردن سبک زندگی ائمه معصومین(ع) در زندگی جامعه هدف بهزیستی، بدل سازیم.  

این ایام نیکو، بزنگاه مهمی برای ترویج شادی مومنانه و تعمیق بخشیدن به معنویت و معارف الهی در زندگی همه ما خواهد بود.  

اینجانب ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت مسعود حضرت معصومه(س) که به عنوان روز دختر مزین شده، به محضر فرد به فرد دختران و فرزندان مراکز کودک و نوجوان بهزیستی تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزوی افتخارآفرینی و پیروزی ایشان را در جای جای کشور؛ از خداوند متعال خواهانم.
 

کد خبر 37694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد