شهرری| دیدار صمیمانه مدیر بهزیستی با بخشدار قلعه نو 

محمد رضایی اصل مدیر بهزیستی شهرستان ری با علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو در محل این بخشداری دیدار صمیمانه داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از روزنامه شاخه سبز، در این نشست از کمک ها و امکانات بهزیستی برای نیازمندان آن منطقه و جامعه هدف بهزیستی سخن به میان آمد و رضایی اصل اظهار داشت: بهزیستی می تواند در این مجموعه و گستره جغرافیایی آمار دقیق و کاملی از جامعه هدف داشته باشد و کمک هایی را در زمینه اشتغال، مسکن و کمک تجهیزات پزشکی به افراد محل برساند.

محمد رضایی اصل در تایید سخنان بخشدار چنین گفت: ما ۳۶ کمپ در شهرستان ری داریم که مازاد است با کمتر از آن نیز کارها انجام می شود، بنده بارها در جلسات مختلف خاطر نشان کرده ام که هر کمپی کوچکترین خلافی داشته باشد تذکر داده و در صورت تکرار و در صورت لازم برخورد جدی خواهیم کرد و یاحتی کمپ متخلف را تعطیل می کنیم.  


وی ادامه داد : در حقیقت ما تیم مشخص و متبحر هستیم که هر کدام از ما پای کار نباشد کمپ‌ها قطع به یقین دچار اشکال خواهد بود بهزیستی، مراجع قضایی، نیروی انتظامی و فرمانداری این تیم نظارتی باید تمام توان خود را برای کنترل کمپ ها انجام دهد.  

بخشدار قلعه نو ضمن تشکر از ایجاد این ارتباط و اینکه پیش از این هیچ مدیر بهزیستی به این منطقه سر نزده بوده است، بیان کرد: ما در خصوص کمپ مشکل داریم و با هماهنگی و همراهی شما، ما می توانیم کمپ های سالمی را داشته باشیم.  

علیرضا صادقی تصریح کرد : تسهیلات و مشارکت کارآفرینان و صنعت کاران از طرف ما و همراهی دهیاران و نیروهای بهزیستی با یکدیگر می تواند راه حل بسیاری از مشکلات باشد و دراین مسیر گامی به جلو برداشته شود.  


گفتنی است؛ جلسه بعدی با تیم کاملی از معاونین بهزیستی و بخشداری تشکیل شده و بصورت دقیق به حل مشکلات پرداخته شود.

کد خبر 37686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد