فردیس | دیدار رئیس بهزیستی شهرستان فردیس با رئیس دادگستری

صبح روز دوشنبه مورخ هفدهم خرداد ماه « احمد محمدزاده »رئیس بهزیستی شهرستان فردیس بهمراه جمعی از معاونین حوزه های تخصصی به منظور دیدار و گفتگو و همچنین تبریک انتصاب رئیس دادگستری شهرستان فردیس میهمان دفتر وی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ،  در این نشست  «احمد محمد زاده» رئیس بهزیستی شهرستان فردیس با قدردانی از  حمایت های دادگستری از فعالیتهای بهزیستی اظهار داشت : مجموعه بهزیستی در سطح ملّی، استانی و شهرستان های استان تمام توان خود  را در زمینه مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی به کار برده و در این زمینه با طراحی و اجرای برنامه های علمی و تخصصی درحوزه های مختلف برای به جا گذاشتن کارنامه قابل قبول از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
«یوسف رزقی»  رئیس دادگستری شهرستان فردیس، بهزیستی را سازمانی دانست که برای فراهم آوردن زمینه زندگی بهتر اقشار آسیب پذیر خدمات بسیاری ارائه می دهد و یادآور شد : با تقویت نهاد خانواده، استحکام بخشیدن به روابط افراد در درون خانواده ها می توان از بروز آسیب ها پیشگیری کرد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس در پایان گزارشی از اقدامات انجام شده درحوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری و درمان اعتیاد و مشاوره خانواده ارائه کرد و بر لزوم تعامل و همراهی بیشتر این دو مجموعه تأکید داشت.  

کد خبر 37682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد